آفتاب
هم اندیشی ستاد خبری اردوهای جهادی با دبیران رسانه ها؛

احمدی: تشکیل جبهه قدرتمند رسانه اسلامی ضروری است

احمدی: تشکیل جبهه قدرتمند رسانه اسلامی ضروری است

جلسه هم اندیشی ستاد خبری اردوهای جهادی و راهیان نور با حضور دبیران سرویس های فرهنگی و عکس رسانه ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در جلسه هم اندیشی ستاد خبری اردوهای جهادی و راهیان نور که ظهر امروز با حضور دبیران سرویس های فرهنگی و عکس رسانه ها برگزار شد، گزارشی از اقدامات دو عملیات بزرگ فرهنگی بسیج، راهیان نور و اردوهای سازندگی ارایه داد.

احمدی در این نشست صمیمانه گفت: هر اقدام و برنامه ای بدون حضور رسانه ها و عدم انعکاس و انتشار آن برنامه، به هدف مطلوب نخواهد رسید چرا که در جنگ نرم، مهمترین رکن هر اقدامی، اثرگذاری برافکار عمومی است و این امر جز با ابزار رسانه ابتر خواهد ماند.

مسئول ستاد خبری اردوهای جهادی و راهیان نور در همین خصوص افزود: امروز ظهور و بروز رسانه های انقلابی و ارزشی در فضای جامعه کاملا عیان و محسوس است و اقدامات رسانه ای نیروهای انقلاب، نظام سلطه را دچار چالش نموده است.

وی تشکیل جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی را ضروری خوانده و اظهار داشت: اگر در جنگ سخت، زرادخانه های خالی بود امّا در جنگ نرم به پشتوانه وحی الهی و روایات و احادیث، زرادخانه های مان مملو از قوی ترین مهمات هاست که راهیان نور و اردوهای جهادی، مصداق عملی کلام الهی می باشد که ابزار قدرتمند ما در مقابله با جبهه ی معاندان است.

این فعال رسانه ای در پایان، توجه به انعکاس این اردوها را از اهالی رسانه خواستار شده و خاطر نشان کرد: تبلیغ و ترویج حماسه جهادگران در مناطق دور افتاده یقینا آثار فرهنگی عمیقی را در آحاد جامعه بویژه نسل های جوان و نوجوان دارد که با ابزار قدرتمند رسانه ها می توان این پیام ناب اسلامی یعنی خدمت رسانی به عبادالله را به سایر جوامع و ملل نیز صادر کرد.

در این نشست رسانه ای، حاضرین طرح ها و ایده هایی جدید برای انعکاس اردوهای جهادی و راهیان نور ارایه نموده و برخی اقدامات را براساس تجربه ی حضور خویش آسیب شناسی کردند.

کد N765041

وبگردی