آفتاب

رونمایی از لباس تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان ایران

رونمایی از لباس تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان ایران

از حامی مالی تیم ملی و لباس تیم کوهستان ایران رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، حامی مالی تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان با برگزاری مراسمی معرفی و از لباس و دوچرخه‌های تیم ملی رونمایی شد.

این تیم قرار است به عنوان تیم کنتینانتال کوهستان ایران در فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری به ثبت برسد و پس از آن به رقابت‌های برون مرزی اعزام شود که هدف اصلی کسب سهمیه المپیک ریو است.

در این مراسم هری هنریکس سرمربی تیم ملی کوهستان ایران که هدایت این تیم را نیز بر عهده دارد، درباره تشکیل این تیم که نام تیم امید را بر روی آن گذاشته‌اند بیان کرد: 5 ماه قبل زمانی که عملکردمان را در بازی‌های آسیایی بررسی می‌کردم و دیدم که در بازی‌های آسیایی نهم و دهم شدیم، به این نتیجه رسیدم که در آینده می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. تیمی که تشکیل شده برای رسیدن به این هدف می‌تواند کمک زیادی کند و هدف ما گرفتن سهمیه المپیک ریو و کسب نتیجه در بازی‌های آسیایی 2018 است. بنابراین با این دیدگاه شروع به برنامه‌ریزی کردیم و شرکتی که حامی مالی تیم ملی شده نیز کمک زیادی به ما کرده است و مطمئنم این حمایت ادامه خواهد داشت. امیدوارم با همکاری خوبی که بین فدراسیون و حامی مالی تیم ملی انجام می‌گیرد بتوانیم به اهداف‌مان برسیم. من از فدراسیون ایران و کمیته ملی المپیک بابت حمایت‌هایشان تشکر می کنم و امیدوارم در مسابقه‌های آینده نتایج خوبی بگیریم.

در ادامه خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری نیز گفت: برای اولین بار است که در تاریخ دوچرخه‌سواری ایران یک تیم در رشته کوهستان در فدراسیون جهانی ثبت می‌شود که این یک تیم نیمه حرفه‌ای است. من از مسئولان این شرکت بابت حمایت‌هایی که از تیم ملی داشتند، تشکر می‌کنم و جامعه دوچرخه سواری قدرشناس زحمات آن‌ها هستند چرا که چنین نفراتی که با حمایت‌های مالی خود ما را یاری کنند، کم پیدا می‌شوند.

در این مراسم که با حضور مسئولان فدراسیون و مسئولان ارشد شرکت فست توس که حامی مالی تیم ملی کوهستان هستند برگزار شد اعضای این تیم معرفی شدند. 8 دوچرخه‌سوار پسر و 5 دختر عضو این تیم هستند که شاخص‌ترین چهره‌ی آن پرویز مردانی یکی از بهترین رکابزنان کوهستان ایران است.

در ادامه این مراسم فدراسیون دوچرخه‌سواری از حامی مالی تیم ملی با اهدای لوح تقدیر تشکر کرد.

انتهای پیام

کد N764875

وبگردی