آفتاب

ادامه پیشروی به سوی کاخهای تکریت/فرار تکفیریها با قایق

ادامه پیشروی به سوی کاخهای تکریت/فرار تکفیریها با قایق

منابع امنیتی عراقی از ادامه پیشروی نیروهای ارتش عراق به سوی کاخهای تکریت خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النهرین، نعیم العبودی سخنگوی عصائب اهل الحق ضمن تکذیب اخبار برخی شبکه های حامی داعش درباره تخریب و سوزاندن برخی منازل و دارایی های مردم در البوعجیل و بی اساس دانستن آن و افزود: به همراه نیروهای مردمی در البوعجیل برخی نمایندگان و مسئولان نیز حضور داشته اند. عداوت از سوی شبکه های حامی داعش عزم را بیشتر می کند و خللی در عزم ما برای پاکسازی داعش ایجاد می کند.

تخریب پل تکریت به مناطق شمالی از سوی تکفیری ها

یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین اعلام کرد: تروریستهای داعش پل اصلی را در شهر تکریت که این شهر را به کرکوک، طوزخرماتو و الشرقاط متصل می ساخت منفجر کردند تا مانع از پیشروی نیروهای امنیتی و مردمی شوند و شرایط را برای فرار از تکریت مهیا کنند.

فرار داعشی ها با قایق

برخی منابع از فرار تروریستها با قایق به سوی الشرقاط و مناطق شمالی صلاح الدین و پیشروی نیروهای امنیتی و مردمی به سوی کاخهای ریاست جمهوری(صدام) که تروریستها در آن قرار دارند خبر دادند و بیان کردند: برخی تک تیراندازها و بمبهایی وجود دارد که واحدهای تخریب در حال خنثی کردن و نابودی آنها هستند.

استقرار گسترده نیرو در اطراف کبیسه در غرب عراق

در همین حال فرحان محمد صالح عضو شورای استان الانبار گفت: نیروهای نظامی زیادی به منطقه کبیسه در جنوب هیت در الانبار رسیده اند و آماده شروع عملیات نظامی گسترده برای پاکسازی کبیسه به عنوان یک منطقه استراتژیک که مقدمه آزادسازی هیت و کاستن فشار بر البغدادی است، می شوند.

فرار داعشی ها از مقابل نیروهای عراقی

 منابع امنیتی از عملیات گسترده نیروهای عراقی در اطراف البوحیات در الانبار و هلاکت شماری از تروریستها خبر دادند و افزودند: تروریستها داعش از مقابل نیروهای می گریزند و به کاشتن مواد منفجره و بمبگذاری روی می آورند.

کد N763769

وبگردی