آفتاب

امین‌زاده: جامعه‌ای که معتدل نباشد محکوم به فروپاشی است

امین‌زاده: جامعه‌ای که معتدل نباشد محکوم به فروپاشی است

معاون حقوقی رییس‌جمهور گفت: جامعه‌ای که معتدل نباشد محکوم به فروپاشی است و رییس‌جمهور از ابتدای این دولت همواره بر اعتدال تاکید داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، الهام امین‌زاده صبح امروز در هم‌اندیشی حقوق و اعتدال، گفت: جلسه امروز منشاء ی نقش آفرینی اعتدال در اجرای قانون در محاکم داوری و وضع قوانین است و باید این نکته را مورد توجه قرار دهیم که اعتدال چگونه می‌تواند در زندگی مردم نویدی برای سعادت، رفاه و آرامش آنها باشد.

معاون حقوقی رییس‌جمهور افزود: اعتدال در کلام معصوم و قرآن نیز مدنظر قرار گرفته و آثار اجتماعی آن اعتقاد و آرامش است و جامعه‌ای که معتدل نباشد محکوم به فروپاشی است.

امین‌زاده خاطرنشان کرد: رییس‌جمهوری از ابتدا و آغاز دولت بر موضوع اعتدال تاکید داشتند تا بدور از افراط و تفریط مسیر اعتدال را طی کنیم.

معاون حقوقی رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه رییس‌جمهور در انتصابات نیز سعی کردند از همه سلایق استفاده و اعتدال را در جامعه به درستی پیاده کنند، افزود: چنین نشستی مقدمه‌ای برای برگزاری همایش ملی حقوق و اعتدال است که در آینده نزدیک با حضور رییس‌جمهور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد N762865

وبگردی