آفتاب

سردار دهقان خبر داد: رونمایی از شناورهای فوق پیشرفته و بزرگ ایران در آینده نزدیک

سردار دهقان خبر داد: رونمایی از شناورهای فوق پیشرفته و بزرگ ایران در آینده نزدیک

مهر نوشت:

وزیر دفاع با بیان اینکه ناوشکن «دماوند» در تأمین امنیت دریای خزر به همسایگان کمک می‌کند، گفت: شناورهای فوق پیشرفته و بزرگ جمهوری اسلامی ایران به زودی رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، سردار حسین دهقان در حاشیه مراسم الحاق ناوشکن «دماوند» به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش، با بیان اینکه آموزش نیروهای متخصص و کمک به تأمین امنیت دریای صلح و دوستی خزر، از اهداف الحاق ناوشکن فوق پیشرفته دماوند به ناوگان دریایی ارتش در شمال کشور است، اظهار داشت: به زودی شناورهای فوق پیشرفته و بزرگ جمهوری اسلامی ایران رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که ناوشکن «دماوند» محصول خرد و توانمندی متخصصان ایرانی است، افزود: تا پایان سال، یک سری از شناورها و در ابتدای سال‌ آینده سری دیگری از شناورهای پیشرفته ایران رونمایی می‌شود.

«دماوند» در راه مبارزه با تروریسم و مواد مخدر نیز فعالیت خواهد کرد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با بیان اینکه ناوشکن دماوند در تأمین امنیت دریای خزر به همسایگان کمک می‌کند، گفت: ناوشکن دماوند می‌تواند در مبارزه با تروریسم و مبارزه با موادمخدر نیز فعالیت کند.

سردار دهقان با تأکید بر اینکه پیام ناوشکن دماوند برای همسایگان صلح و دوستی است، خاطرنشان کرد: این ناوشکن با همکاری نخبگان جوان و متخصص دانشگاهی و متخصصان نیروی دریایی و وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است.

وی با تأکید بر عزم کشور برای پیشرفت و توسعه صنایع دفاعی تصریح کرد: پروژه‌ها و طرح های خوبی داریم که به زودی برخی از آنها رونمایی می‌شود.

 

17503

کد N762198

وبگردی