آفتاب

کالین پاول: "رگه‌های تاریکی" از عدم تحمل هنوز در آمریکا دیده می‌شود

کالین پاول: "رگه‌های تاریکی" از عدم تحمل هنوز در آمریکا دیده می‌شود

نخستین وزیر امور خارجه سیاهپوست آمریکا در پنجاهمین سالروز «یکشنبه خونین» در سلما واقع در ایالت آلاباما گفت، همچنان « رگه‌های تاریکی » از عدم تحمل را در حزب جمهوری‌خواه می‌بیند سخنانی که منعکس‌کننده اظهارات وی در سال 2013 میلادی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از خبرگزاری ای‌.بی.سی، کالین پاول، نخستین وزیر امور خارجه سیاهپوست گفت: من هنوز این نشانه تاریکی را در حزب جمهوری‌خواه و دیگر بخش‌های کشورمان می‌بینیم. شما نباید حتما یک جمهوری‌خواه باشید تا بتوانید این نشانه تاریکی را لمس کنید.

وی افزود: من راه طولانی را طی کردم اما هنوز راه طولانی نیز در پیش دارم. ما باید تفکرات و احساسات آمریکایی‌ها را تغییر دهیم و من پیشرفت را به ویژه در نسل جوان‌تر مشاهده کرده‌ام.

کالین پاول گفت: آنچه رویداد «یکشنبه خونین» برای ملت انجام داده، این است که آینه‌ای را در مقابل تمامی آمریکایی‌ها گرفت و گفت ببینید، آنچه را که در این کشور به جریان افتاده است.

وی افزود: البته ما پیشرفت بسیار عظیمی داشته‌ایم. اگر پیشرفت نداشتیم اوباما الآن اینجا نایستاده بود، اریک هولدر همراه او نبود و من نیز در اینجا نبودم.

انتهای پیام

کد N762039

وبگردی