آفتاب

نتانیاهو: از اراضی اسرائیلی عقب‌نشینی نخواهیم کرد

نتانیاهو: از اراضی اسرائیلی عقب‌نشینی نخواهیم کرد

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی عقب نشینی وی از راه حل تشکیل دو کشور فلسطین و اسرائیل را که اولین بار در سال 2009 مطرح و در مناسبت‌های مختلف بر لزوم اجرای آن تاکید کرده، رد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی تبلیغاتی در مقابل طرفداران خود گفت: اسرائیل به دلیل شرایط فعلی خاورمیانه از هیچ وجب از خاک اسرائیل عقب‌نشینی نخواهد کرد.

وی مدعی شد: هر منطقه‌ای که خالی شود به سرعت به دست «افراطی‌ها» و «سازمان‌های تروریستی» می‌افتد و به همین دلیل هیچ امتیازدهی و عقب‌نشینی در این مساله نخواهیم داشت.

به نظر می‌رسد این اظهارات نتانیاهو برای جلب آرای بیشتری از سوی جریان راستگرایان تندرو در انتخابات آتی پارلمان اسرائیل بوده که قرار است هفته آینده برگزار شود.

این سخنان نتانیاهو تنها چند روز پس از انتشار یک سند سری از سوی رسانه‌های داخل این رژیم بود. این سند سری آمادگی اشغالگران برای عقب‌نشینی تا مرزهای سال 1967 همراه با چند اصلاحات جغرافیایی در مرزها و پذیرش تقسیم شهر بیت‌المقدس میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها را فاش کرد.

انتهای پیام

کد N761269

وبگردی