آفتاب

بازداشت ده‌ها تن از اعضای حماس توسط نیروهای تشکیلات خودگردان فلسطین

بازداشت ده‌ها تن از اعضای حماس توسط نیروهای تشکیلات خودگردان فلسطین

نیروهای امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین در اقدامی گسترده رهبران و شخصیت‌های برجسته جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را در کرانه باختری بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه الجزیره، منابع وابسته به جنبش حماس در کرانه باختری اعلام کردند که دستگاه امنیت تشکیلات خودگردان فلسطین در اقدامی گسترده بسیاری از شخصیت‌های برجسته حماس را بازداشت کرده و موج این بازداشت‌ها هنوز در این استان ادامه دارد.

بنابر گزارش‌ها، از برجسته‌ترین رهبران و شخصیت‌های جنبش حماس که در این اقدام بازداشت شده‌اند شیخ عبدالله یاسین، شیخ صادق القاروط از طولکرم، دکتر غسان هرماس از بیت لحم و دو اسیر آزاد شده به نام‌های عبدالحکیم قدح از نابلس و همام سلوم از بنی حسان است.

دستگاه امنیت تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین ده‌ها تن از فعالان و حامیان جنبش حماس را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرد.

نیروهای امنیتی فلسطین همچنین منازل برخی از رهبران حماس را محاصره و به منزل یک نویسنده فلسطینی به نام لمی خاطر و همچنین رامز ابوصالحه، یکی از بازداشت‌شدگان سیاسی حمله کردند.

دستگاه امنیتی فلسطین ده‌ها تن از اعضای جنبش حماس را در زندان‌های خود بازداشت کرده که این جنبش از تشکیلات خودگردان خواسته تا برای برقراری هرچه سریعتر آشتی و صلح میان طرفین تمام افراد آن را آزاد کند.

انتهای پیام

کد N760944

وبگردی