آفتاب

هشدار "انانیموس" به دانمارکی‌ها

هشدار "انانیموس" به دانمارکی‌ها

شاخه دانمارکی وابسته به گروه هکری "انانیموس"(ناشناس) در یک پیام ویدئویی جدید به شهروندان دانمارک هشدار داد دولت کشورشان با استفاده از ابزار ترس تلاش می‌کند تا محدودیت‌های اجتماعی جدیدی را علیه آنها اعمال کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، شاخه دانمارکی گروه هکری "انانیموس" یک پیام ویدئویی جدید را خطاب به مردم دانمارک در وبسایت یوتیوب منتشر کرد.

ظاهرا این پیام در پاسخ به دو حمله تروریستی ماه گذشته میلادی در شهر کپنهاگ و پاسخ دولت دانمارک به این حملات منتشر شده است.

در این پیام ویدئویی، فرد سخنران تاکید می‌کند در حالی که دولت دانمارک قصد دارد اقدامات ضد تروریستی جدیدی را پیشنهاد دهد، دانمارکی‌ها نباید اجازه دهند یک حمله تروریستی آنها را ترسانده و از روی ترس از حقوق خود بگذرند.

براساس گزارش رسانه‌های دانمارک در این پیام ویدئویی گفته می‌شود: این تروریست‌ها به دنبال گسترش ترس(در دانمارک) هستند و به نظر می‌رسد که آنها در این کار موفق شده‌اند.

فرد سخنگوی وابسته به گروه "انانیموس" همچنین مدعی می‌شود که دولت دانمارک قصد دارد با استفاده از ابزار ترس حقوق شهروندان خود را محدود کرده و این مساله که آمریکا به دنبال حملات تروریستی در فرانسه و دانمارک به این دو کشور پیشنهاد کمک می‌دهد، به وضوح نشان می دهد که دولت آمریکا می‌خواهد در ایجاد این محدودیت‌ها کمک کرده و قدرت آنها را افزایش دهد.

در خاتمه این پیام ویدئویی گفته می‌شود: گروه "انانیموس" از دانمارک حمایت می‌کند و ما اجازه نخواهیم داد این حملات تروریستی بدون مجازات باقی بمانند.

ظاهرا اشاره این فرد به کمپین دسته جمعی هکرهای "انانیموس" به منظور غیرفعال کردن حساب‌های اینترنتی متعلق به حامیان گروه تروریستی داعش است.

انتهای پیام

کد N760639

وبگردی