آفتاب
معاون امنیتی وزیر کشور :

اخبار حکایت از شهادت دانایی فر دارد/ تلاش های داعش برای ناامنی در ایران ناکام ماند

اخبار حکایت از شهادت دانایی فر دارد/ تلاش های داعش برای ناامنی در ایران ناکام ماند

معاون امنیتی وزیر کشور گفت که اخبار در اطلاعات ما حاکی از این است که گروهبان دانایی فر به شهادت رسیده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ذوالفقاری در حاشیه همایش معاونین سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری های سراسر کشور در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت گروهبان دانایی فر گفت: خبرهای اطلاعاتی ما بیشتر بر این دلالت دارد که ایشان شهید شده اند.

وی ادامه داد: طرف مقابل هنوز مستندی اعم از جسد یا فیلم در این باره ارائه نکرده است. اخیرا هم گفتند می خواهند با او مصاحبه کنند ، یک فایل صوتی را منتشر کردند که خیلی نمی توان به آن استناد کرد. اما اخبار یا دستگاه های اطلاعاتی ما بیشتر بر تاکید شهادت او دارد.

معاون امنیتی وزیر کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا داعش برای ایجاد ناامنی در ایران تحرکاتی داشته است یا خیر؟ گفت: داعش در سال جاری تلاش زیادی کرد تا یک اقدام ضد امنیتی در کشور ما انجام دهد، اما خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی که وزارت اطلاعات و دیگر دستگاه ها داشتند ، عمده تلاش‌های آن‌ها ناکام ماند و چند باند هم که برای انجام کار تجهیز کرده بودند ، منهدم شدند.

ذوالفقاری افزود: این باندها از بیرون مرزها برای انجام اقدامات ایذایی تجهیز شده بودند و یک بخش کار خود را متوجه کار مرکز کرده بودند تا با ایجاد ناامنی عملیات روانی خود را انجام دهند ولی به محض ورود به نقطه صفر مرزی کاملا کنترل شده بودند و دستگیر شدند.

معاون امنیتی وزیر کشور افزود: در جنوب شرق کشور هم مطلع شدید که مواد منفجره زیادی گرفته شد و برخی از این افراد در درگیری ها به هلاکت رسیدند.

ادامه دارد...

کد N760441

وبگردی