آفتاب

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت: نیازی به خانه تکانی سیاسی در مجلس نهم نداریم

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت: نیازی به خانه تکانی سیاسی در مجلس نهم نداریم

گروه های سیاسی ظهور و بروز چندانی در مجلس نهم ندارند که برای ورود به سال اخر فعالیت مجلس نهم نیازی به خانه تکانی در موردشان وجودداشته باشد.

احمدامیرآبادی فراهانی در گفت و گو خبرآنلاین در خصوص این که مجلس نهم برای ورود به سال آخر فعالیت خود یعنی سال 94 چه خانه تکانی ویژه ای باید انجام دهد،گفت:سال 94 سال آخر فعالیت مجلس نهم و البته سال انتخابات است اما این مساله نباید توجه ویژه مجلس را معطوف به خود کند و از حل مشکلات اساسی کشورو مردم غافل شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:آن چه که به عنوان خانه تکانی که امری سمبلیک است، مهم به نظر می رسد این است که در سال 94 در مجلس نهم مثل این سه سالی که گذشت و به دور از حواشی به دنبال حل مشکلات مردم باشیم.
نماینده مردم قم در مجلس در مورد این که گروه های سیاسی مجلس باید چه خانه تکانی ای برای ورود به سال آخر فعالیت مجلس نهم انجام دهند گفت: گروه های سیاسی مجلس بروز و ظهور چندانی ندارند و نمایندگان در رابطه با مسایل سیاسی بیشتر خودشان تصمیم گیری می کنند.
وی افزود: برخی جاها حرکت هایی داشته ایم ولی بیشتر نمایندگان خودشان تصمیم گرفته اند و تا امروز نشان داده که فراکسیون ها در مجلس کارکرد حقیقی خودشان را چندان نداشته اند.
این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده ها بیشتر جز طرح ها و لوایح تصمیم گیری هایشان براساس آن چیزهایی که به آن رسیده و جزو وظایفشان است می باشد زیرا همه ما باید به مردم پاسخگو باشیم زیرا به ما رای داده اند.
وی تاکید کرد:بنابراین خیلی ازگروه های سیاسی در مجلس جایگاهی ندارند.
عضوکمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود:مساله اشتغال،تولید ومعیشت مردم از جمله مسایلی است که مجلس نهم باید به آن ها توجه کند.
وی دور ریختن لوازم و سایل توسط برخی از مردم را تحت عنوان خانه تکانی امری نادرست دانست و گفت فکر نمی کنم با این گرانی ها جایی باشد که مردم وسایل خودر را برای نو و جایگزین شدن در آستانه عید نوروز دور بیاندازند.

2929

کد N760372

وبگردی