آفتاب

افتتاح آزمایشگاه مرکزی «شاعا» در دانشگاه علوم کشاورزی ساری

افتتاح آزمایشگاه مرکزی «شاعا» در دانشگاه علوم کشاورزی ساری

معاون پژوهشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از افتتاح آزمایشگاه مرکزی شاعا در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری خبر داد.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا منطقه مازندران، غلامعلی رنجبر امروز، 17 اسفند ماه در چهارمین نشست کارگروه استانی شبکه شاعا (شبکه آزمایشگاهی علمی ایران) استان مازندران، گفت: این دانشگاه بیش از 400 دانشجو در مقطع دکتری دارد و بیش از 900 دانشجوی کارشناسی ارشد در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: تنوع موضوعی پایان‌نامه‌ها در این دانشگاه به لحاظ تحقیقاتی بالا است و قسمت اعظم بودجه‌های پژوهشی دانشگاه‌های مازندران در این دانشگاه جذب می‌شود.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری تصریح کرد: این دانشگاه پژوهشکده زیست فناوری دارد که دارای تجهیزات آزمایشگاهی ارزشمند است و امیدواریم با همکاری و همدلی بتوانیم یک شبکه نمونه شاعا در کشور شکل دهیم.

وی افزود: امروز با حضور جلال بختیاری، مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آزمایشگاه مرکزی شاعا در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری افتتاح می‌شود.

بر اساس این گزارش، همه اعضای این نشست که نمایندگان پژوهشی دانشگاه‌های مختلف مازندران بودند، نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره تشکیل شبکه شاعا بیان کردند.

انتهای پیام

کد N760357

وبگردی