آفتاب
معاون سیاسی وزیر کشور:

اجرای برنامه ها و اهداف وزارت کشور در گرو کارآمدی مدیران استان ها

اجرای برنامه ها و اهداف وزارت کشور در گرو کارآمدی مدیران استان ها

معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی اجرای برنامه ها و اهداف وزارت کشور را در گرو کارآمدی مدیران استان ها برشمرد .

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مقیمی در همایش معاونان سیاسی امنیتی استانداری های سراسر کشور در تهران گفت: دولت برای اجرای اهداف خود در استان ها نیاز به مدیران کارآمد و مسئولیت پذیر در استان های کشور دارد .

مقیمی با تأکید بر ضرورت تقویت جایگاه مهم نمایندگان سیاسی دولت در استان ها گفت: در نظام اداری کشور استانداران نقش بزرگی در اجرای تصمیمات دولت در اقصی نقاط کشور دارند و به عنوان هماهنگ کننده عالی دولت در استان ها فعالیت ها را در جهت پیشبرد اهداف نظام هدایت می کنند.

معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی در ادامه با تأکید بر اهمیت آموزش نیروهای زیر مجموعه وزارت کشور در استان ها گفت: باید تلاش کنیم با آموزش نیروهای کارشناسی موجود در استانداری و فرمانداری ها، آنها را برای تصدی مشاغل حساس و ارتقاء شغلی در آینده آماده کنیم .

مقیمی گفت: هر هزینه ای برای آموزش مدیران سیاسی در استان ها سرمایه محسوب می شود زیرا تربیت کادر قوی در استان ها در حوزه های اجرائی سرمایه ای ماندگار برای کشور است .

معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی در پایان خطاب به معاونان سیاسی امنیتی استانداری های سراسر کشور گفت: باید با تعامل سازنده با همه نهادها، معضلات و کمبودها را برطرف و عقب ماندگی ها را جبران کنیم تا اهداف دولت تدبیر و امید در همه زمینه ها تحقق یابد.

انتهای پیام

کد N760346

وبگردی