آفتاب
ابوترابی فرد در جمع خبرنگاران:

غربی‌ها می‌دانند که در موضوع هسته‌ای، مذاکره تنها راه است

غربی‌ها می‌دانند که در موضوع هسته‌ای، مذاکره تنها راه است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه کشورهای غربی راه‌های مختلفی را در موضوع هسته ای امتحان کرده اند به این نتیجه رسیدند تنها راه در این موضوع مذاکره با جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن ابوترابی فرد در حاشیه همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در جمع خبرنگاران گفت:‌ ما همکاری خوبی با پلیس راهنمایی و رانندگی در زمینه کاهش تخلفات و مسائل حوزه قانونگذاری داشته ایم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ مجلس به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه ویژه داشته و از ظرفیت پلیس استفاده کرده تا در برخورد با تخلفات، ‌قوانین روزآمد شود در همین زمینه مجلس این آمادگی را دارد با ارزیابی شرایط و احیاناً بازنگری در برخی از قوانین با نگاه کارشناسی اصلاحاتی را انجام دهند.

ابوترابی فرد درباره تاثیرات جرایم راهنمایی و رانندگی گفت: ‌افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی در کاهش تلفات ناشی از تصادفات نقش موثری دارد و می‌تواند نقش بازدارندگی جدی داشته باشد، هر چند که با استانداردهای جهانی در حوزه جرایم فاصله داریم.

نایب رئیس مجلس درباره موضوع مذاکرات هسته ای گفت:‌ امروز کشورهای غربی به دلیل ناکارآمدی تهدیدها و تحریم ها تنها راه را مذاکره با جمهوری اسلامی ایران می دانند.

ابوترابی فرد افزود: جمهوری اسلامی ایران انجام مذاکره متوازن را همیشه در دستور کار قرار داده و از زمان بحث هسته ای همیشه در چارچوب قوانین بین المللی و NPT مذاکرات را ادامه داده‌اند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به اینکه کشورهای غربی راه‌های مختلفی را در موضوع هسته ای امتحان کرده اند به این نتیجه رسیدند تنها راه در این موضوع مذاکره با جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام

کد N760140

وبگردی