آفتاب
/نیم‌نگاهی به تحقق شعار سال 93/

یک فعال دانشجویی: کاستی‌های بسیاری در تحقق شعار سال 93 وجود داشت

یک فعال دانشجویی: کاستی‌های بسیاری در تحقق شعار سال 93 وجود داشت

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد گفت:‌ شعار سال 93 صددرصد محقق نشده است و کاستی‌های بسیاری برای تحقق آن وجود دارد.

امید چوپانکاره در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در رابطه با تحقق شعار 93 ‌اظهار کرد: شعار سال 93 صددرصد تحقق پیدا نکرد. همه قوا تلاش‌شان را کردند اما کم‌کاری‌ها و کاستی‌های بسیاری وجود داشت که اجازه نمی‌داد آن چیزی که مورد انتظار رهبر معظم انقلاب و مردم ایران بود، تامین شود.

وی ادامه داد: قوه مجریه تمام سعی خود را انجام داد که این شعار زودتر محقق شود و در این زمینه نسبت به سایر قوا کارنامه بهتری دارد. اما باز هم می شد بیشتر از این فعالیت کرد و باب همکاری با دیگر قوا را باز گذاشت.

این فعال دانشجویی گفت: مذاکرات هسته‌ای و توافق بر سر تمدید مذاکرات را می‌توان مهمترین رویدادهای سیاست خارجی که سیاست داخلی‌مان را تحت الشعاع قرار می‌دهد، دانست.

وی در پایان گفت:‌ جنبش دانشجویی امسال مثل سال‌های قبل فعال بود و نسبت به مسائل مختلف حساسیت نشان می‌داد. نمونه آن واکنش جنبش دانشجویی به کاریکاتورهای توهین‌آمیز مجله فرانسوی بود. البته این فعالیت‌ها برای چنین جنبش بزرگی کافی نیست و باید ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام

کد N759648

وبگردی