آفتاب

ریزش تونل در حال احداث قطار شهری در مشهد جان دو نفر را گرفت

ریزش تونل در حال احداث قطار شهری در مشهد جان دو نفر را گرفت

مشهد- ریزش تونل درحال احداث خط دو قطار شهری مشهد عصر شنبه جان دو کارگر را گرفت و ۱۱ نفر را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مقارن ساعت ۱۶.۳۰ دقیقه عصر شنبه در اتفاقی غیر منتظره آرماتور های ایجاد شده در تونل خط دو قطار شهری مشهد واقع در ایستگاه طبرسی فرو ریخت و آوار ناشی از این حادثه به زندگی دو نفر خاتمه بخشید.

مدیر روابط عمومی قطار شهری مشهد با تایید این خبر در گفتگو با مهر بیان کرد: به علت ریزش آرماتورهای یکی از ایستگاه های خط دو قطار شهری مشهد دو نفر متاسفانه جان خود را از دست دادند.

سید امیر رضا حسینی اظهار کرد: ساعت۱۶.۳۰ دقیقه  امروز متاسفانه خبر ریزش آرماتورهای ایستگاه چهار راه گاز طبرسی به نیروهای امداد و آتش نشانی اعلام شد که به محض اعلام گزارش ماموران امداد و آتش نشانی وارد عملیات امداد و نجات شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه ۱۳ نفر از پرسنل کارگاه درحال بتن ریزی بودند که آرماتورهای ایستگاه تعادل خود را از دست داد و شروع به ریزش کرد.

وی افزود: ۱۱ نفر از حادثه دیدگان که به دلیل این سانحه مجروح شدند با حضور به موقع نیروهای امدادی به بیمارستان های امدادی و شهید هاشمی نژاد منتقل شدند.

مدیرروابط عمومی قطار شهری مشهد گفت: متاسفانه  در این سانحه دلخراش مسئول بتن ریزی این کارگاه و یک کارگر ساده جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: مقصر یا مقصرانی در این حادثه شناسایی نشده است و در حال بررسی در این خصوص هستیم.

حسینی خاطرنشان کرد: اقدامات اصلی برای آماده سازی آرماتورها و برش بتن ها در حال انجام است که تا ۷۲ ساعت آینده کارگاه به حالت اولیه برگردانده شود.

حادثه دیدگان در حال خروج از تونل بودند

عباسعلی حسن زاده یکی از مجروحان این حادثه که از ناحیه سر، گوش و کمر دچار مجروحیت شده است شامگاه شنبه در بیمارستان هاشمی نژاد به خبرنگار مهر گفت: کارگرانی از جمله من که جان سالم از این حادثه به در بردند در حال خارج شدن از کارگاه بودند که به یکباره تونل ریزش کرد و لذا فرصت یافتیم تا جان خود را نجات دهیم.

وی افزود: ۶ نفر از حادثه دیدگان به بیمارستان هاشمی نژاد و مابقی به بیمارستان امدادی منتقل شدند.

وی ادامه داد : این حادثه در عمق ۸ متری از سطح خیابان رخ داد.

کد N759199

وبگردی