آفتاب
نماینده سوریه در سازمان ملل مطرح کرد:

بشار اسد آماده همکاری با سایر کشورها برای مقابله با تروریسم است

بشار اسد آماده همکاری با سایر کشورها برای مقابله با تروریسم است

نماینده سوریه در سازمان ملل با بیان اینکه هم اکنون زمان آن فرارسیده که غرب بشار اسد را به عنوان رئیس جمهوری سوریه بپذیرد اعلام کرد که علیرغم تمایل آمریکا سوریه آماده همکاری با این کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر «بشار الجعفری» نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در گفتگو با خبرگزاری رویترز اعلام کرد که هم اکنون زمان آن فرا رسیده است که آمریکا و دیگر کشورهای غربی قبول کننتد که «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه باید در راس قدرت در این کشور باقی بماند.

 وی همچنین تصریح کرد: بشار اسد آماده است تا با آمریکا و دیگر کشورها در راستای مبارزه با تروریسم در خاورمیانه همکاری کند.

الجعفری در ادامه افزود: نمی خواهیم که وجود هرگونه خلأیی در دستگاه سیاسی سوریه همانند آنچه که در لیبی، عراق و افغانستان رخ داد سرمنشاء بحران و آشوب شود.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل اعلام کرد: بشار اسد یک رئیس جمهوری قوی است و توانایی آن را دارد که به اهداف مورد نظر دست یابد، وی توانسته است ارتش سوریه را تقویت کند و حدود چهار سال است که در مقابل تمام فشارها ایستادگی کرده است و او کسی است که می تواند راهکار نهایی را اتخاذ کند.

الجفری افزود: ما با روی گشاده با از سرگیری روابط (با آمریکا ) استقبال می کنیم اما این واشنگتن است که این مسئله را بر نمی تابد.

کد N758711

وبگردی