آفتاب
حیدری در کنگره ملی شهدای دانشجو خبر داد:

شناسایی ۵ هزار شهید دانشجو/پخش برنامه ۹۰ قسمتی «ستاره ها»

شناسایی ۵ هزار شهید دانشجو/پخش برنامه ۹۰ قسمتی «ستاره ها»

رئیس سازمان بسیج دانشجویی از شناسایی ۵ هزار شهید جامعه دانشجویی خبر داد و گفت: برنامه مستند «ستاره ها» با موضوع شهدای دانشجو در ۹۰ قسمت تولید شده و به زودی پخش می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدودود حیدری در کنگره ملی شهدای دانشجو که صبح امروز در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد با بیان اینکه این کنگره محور وحدت و یکپارچگی در سطح آموزش عالی شده است اظهار داشت: تا امروز این کنگره استانی و بیش از ۵۰۰ یادواره دانشگاهی برگزار شده که این یادواره ها تا خردادماه ۹۴ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ شهید دانشجو شناسایی شده اند که اکثر آنها از فرمانده هان و تئوریسین های دفاع مقدس بوده اند که از جمله آنها می توان به سردار شهید حسن باقری دانشجوی دانشگاه تهران و سردار شهید مهدی زین الدین رتبه ۴ پزشکی دانشگاه شیراز اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: حدود ۵ هزار شهید در جامعه دانشجویی داریم که آثار آنها در اختیار عموم قرار خواهد گرفت به ویژه شهید حسین علم الهدی و شهید غلامعلی پیچک از جمله شهدای شاخصی هستند که آثار و دست نوشته های آنها منتشر خواهد شد.

حیدری از تولید مستند ۶۰ دقیقه ای شهید علم الهدی و نرم افزار چند رسانه ای فرماندهان دانشجو در کنگره ملی شهدای دانشجو خبر داد و گفت: برنامه تلویزیونی «ستاره ها» که در ۹۰ قسمت تولید شده است، در آینده نزدیک از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد N758226

وبگردی