آفتاب

حمله نظامیان صهیونیستی به منزل مجری عملیات قدس / تبریک حماس به خاطر عملیات قهرمانانه قدس

حمله نظامیان صهیونیستی به منزل مجری عملیات قدس / تبریک حماس به خاطر عملیات قهرمانانه قدس

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" عملیات قهرمانانه قدس که توسط محمد محمود سلایمه ساکن محله راس العامود در قدس اشغالی انجام گرفت را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین از غزه، جنبش حماس موفقیت این عملیات قهرمانانه به رغم تمامی تدابیر اتخاذ شده از سوی دشمن صهیونیستی را دلیل دیگری بر شکست امنیتی و اطلاعاتی این رژیم دانست.

این جنبش همچنین تاکید کرد که عملیات قدس با مراسم‌های یهودیان به مناسبت عید "پوریم" همزمان شده که این پیام واضحی به دشمن صهیونیستی است بدین مفهوم که مقاومت زمان و مکان مناسب برای پاسخ به جنایت‌های دشمن را خوب می‌داند.

جنبش حماس اظهار داشت که عملیات قهرمانانه روز جمعه در قدس که طی آن شماری از نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شدند، با هشتمین سالروز عملیات شهادت طلبانه علا ابو دهیم مبارز قسام در مرکزی یهودی در قدس اشغالی در سال 2008 مصادف شده است.

این جنبش در پایان تصریح کرد که عملیات امروز پاسخی به جنایت‌های دشمن صهیونیستی در قدس اشغالی، ادامه تعرضات به مسجد الاقصی، محاصره غزه و تشدید عملیات شهرک سازی در اراضی اشغالی بود.

در این راستا جوانان فلسطینی عصر روز جمعه در اطراف منزل مجری عملیات ضد صهیونیستی در قدس با نظامیان صهیونیستی درگیر شدند که در نتیجه آن یک نفر با اصابت گلوله به سرش زخمی شد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی به منزل "محمد سلایمه" در قدس حمله کردند که در نتیجه آن درگیری‌های شدیدی میان آنها و جوانان فلسطینی درگرفت.

نظامیان رژیم صهیونیستی عصر جمعه به منزل مجری عملیات قدس در محله راس العامود حمله کرده و پس از محاصره این منزل، اقدام به تفتیش آن و مصادره رایانه شخصی و برخی دیگر از وسال وی کردند.

"غسان سلایمه" عموی "محمد" مجری عملیات قدس در گفتگو با مرکز اطلاع رسانی فلسطین خاطرنشان کرد که نظامیان صهیونیستی منزل محمد را زیر و رو کردند و اعضای خانواده وی را نیز مورد بازجویی قرار دادند.

وی همچنین از بازداشت "محمود سلایمه" پدر و "رامی" برادر مجری عملیات قدس و انتقال آنها به بازداشتگاه مسکوبیه در بخش غربی قدس خبر داد و اعلام کرد که محمد قبلا هرگز بازداشت نشده بود و هیچ گونه گرایشات سیاسی ندارد.

عموی مجری عملیات قدس درباره وضعیت محمد نیز اعلام کرد که به گفته وکیل خانواده وی، محمد به بیمارستان هداسا عین کارم انتقال داده شده و با عملیات جراحی، گلوله از پشت وی خارج شده است و وضعیت وی خوب است.

وکیل موسسه "ضمیر" خاطرنشان کرده است که محمد سلایمه در حال حاضر در بیمارستان به سر می‌برد و شامگاه امروز (شنبه) جلسه‌ای در دادگاه به اصطلاح "صلح" اسرائیل برای محاکمه وی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که در عملیاتی که محمد محمود سلایمه جوان فلسطینی روز جمعه در شهر قدس اشغالی و در نزدیکی منطقه باب العامود انجام داد، هشت صهیونیست از جمله سه افسر پلیس رژیم اشغالگر قدس زخمی شدند.

انتهای پیام

کد N757887

وبگردی