آفتاب
کریمی قدوسی:

مذاکرات دو مرحله ای یک دام برای ملت ایران است

مذاکرات دو مرحله ای یک دام برای ملت ایران است

مشهد- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بنا بر تشخیص مقام معظم رهبری و اشرافیت ایشان به مسائل جهان ومنطقه مذاکره دو مرحله‌ای یک دام برای ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد کریمی قدوسی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی بیان کرد: در زمان امیر المومنین(ع) نیز عمر و عاص هم چنین نیرنگی را در سر داشتتند و لذا امیر مومنان(ع) را محاصره کردند تا در توافقی دو مرحله‌ای که همانا خلع ولی مسلمین از جایگاه امامت بود دست پیدا کنند.

وی افزود: در ان زمان نیز مشاهده شد که در مرحله دوم هدف اصلی شیطان بزرگ محقق شد.

وی با بیان اینکه در طی 36 سال گذشته استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار از هیچ حیله و نیرنگی برای مبارزه با انقلاب اسلامی ایران دریغ نکرده است بیان کرد: این روز ها صحبت از توافق سیاسی با همین شیطان بزرگ و دشمن دیرینه جمهوری اسلامی ایران است و لذا باید تاکیدات مقام معظم رهبری را که بر تمامی مسائل روز دنیا اشرافیت دارند توجه وافر داشت.

وی مذاکرات را بهانه ای در دست آمریکایی ها برای به تعلیق درآوردن فعالیت های جمهوری اسلامی ایران و فلج کردن اقتصاد کشور دانست و گفت: آسیبی که متوجه انقلاب است فقط از ناحیه مذاکرات نیست.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران به سادگی تسلیم استکبار جهانی نمی‌شوند و با آن سازشی نخواهند داشت ادامه داد: در حال حاضر دشمن تضعیف جایگاه رهبری را در تیررس و آماج تبلیغات رسانه ای خود قرار داده است و تمامی فتنه های تبلیغاتی نیز بر همین هدف استوار است.

وی یادآور شد: دشمن سعی دارد تا ساختار قدرت در مجلس خبرگان را تغییر دهد و جایگاه رهبری را نزد ملت ایران تضعیف کند.

وی تصریح کرد: رهبری بالاترین آگاهی و اشراف را به مسائل حکومت اسلامی دارند و به تعبیر حضرت علی (ع) نخستین وظیفه ولی فقیه و امام مسلمانان این است که اشراف کامل به توطئه‌های دشمن و طرح‌هایشان داشته باشد.

 انقلاب اسلامی پیچ تاریخ بشریت است

کریمی قدوسی با بیان اینکه به دلیل ظهور و پیروزی انقلاب اسلامی در جهان تحول عظیمی در بین مسلمانان دنیا به وجود آمده است ادامه داد: تاثیر انقلاب در تمامی جهان امروز قابل مشاهده است و ساختار زندگی و بسیاری از حکومت‌ها را تحت تاثیر خود قرار داده است و لذا این موضوع تاب و تحمل دشمن را کم کرده است.

وی افزود: از همین رو است که مقام معظم رهبری فرمودند قسمت آخر این پیچ تاریخی هستیم.

 

 

کد N757603

وبگردی