آفتاب

یک فعال دانشجویی:شعار سال 93 نیاز کشور بود

یک فعال دانشجویی:شعار سال 93 نیاز کشور بود

دبیر کل اتحادیه سوم دانشگاه آزاد اسلامی گفت:شعار سال 93نیاز کشور بود، در این سال باید انقلاب فرهنگی و اقتصادی رخ می داد.

کیوان عاصم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در رابطه با تحقق شعار سال 93 اظهار کرد: مقام معظم رهبری مثل همیشه با تمام درایت نیاز روز جامعه را در قالب نامگذاری سال مطرح و نقشه راه یکساله مسئولان کشور را تبیین نمودند.

وی ادامه داد:طبیعتا اقدامات زیادی از سوی مسئولان مختلف انجام گرفت، ولی این اقدامات تامین کننده نظر رهبری معظم و مردم نیست زیرا تا کنون انقلاب فرهنگی در مقابل تهاجمات بی رحمانه دشمن و انقلاب اقتصادی در مقابل کاهش توان اقتصادی مردم انجام نگرفته است.

این فعال دانشجویی همچنین گفت: همه مسئولان و قوای جمهوری اسلامی ایران برای تحقق این فرموده مقام معظم رهبری تلاش نمودند و سعی در تحقق این شعار داشتند . هرکدام در حیطه کاری خود تاثیراتی داشته اند که قابل قدردانی است. در این میان بزرگترین خواسته از مسئولان محترم طبق فرمایشات دین مبین اسلام و مقام معظم رهبری وحدت و همدلی و دوری از هرگونه تنش می باشد .

عاصم افزود: انتظار از مسئولین محترم این است که از بسط دادن اختلافات به میان مردم کاملا پرهیز نموده و اینگونه مسائل را در درون قوا حل نمایند ، تا هیچ بهانه‌ای به دست دشمنان قسم خورده مردم و نظام اسلامی نیافتد.

وی با تاکید بر ضرورت پشتیبانی از ولایت فقیه تاکیید کرد: یکی از مهم ترین اتفاقات سال 93 لبیک مردم به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن بود . حضور مردم در صحنه کاملا به جهانیان نشان داد که آنها همواره به فرموده امام راحل پشتیبان ولایت فقیه هستند و اجازه هیچگونه جسارت به این نظام الهی را به هیچ فرد و کشوری نخواهند داد و همواره در تمامی عرصه ها تا آخرین توان خود حضور پر رنگ خواهند داشت.

انتهای پیام

کد N757117

وبگردی