آفتاب
مهدی صاحبیان:

تمرکز خود را از دست دادیم/ امیدوارم همه داوری‌ها اینگونه باشد

تمرکز خود را از دست دادیم/ امیدوارم همه داوری‌ها اینگونه باشد

اصفهان - سرمربی تیم بسکتبال ثامن مشهد گفت: در دیدار مقابل پمینای مشهد تیم همیشگی نبودیم و در برخی دقایق، تمرکز خود را از دست دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صاحبیان عصر امروز پس از شکست مقابل پمینای اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: ما در این مسابقه فشار قابل توجهی را تحمل کردیم و بازیکنان مسابقه خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

وی افزود: این مسابقه یک دیدار بسیار سنگین به شمار می‌رفت و دو تیم در مسابقه عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و بازیکنان پمینا نیز بسیار خوب ظاهر شدند.

سرمربی تیم بسکتبال ثامن مشهد تصریح کرد: باید بگویم پمینا با بازی خوب خود توانست پیروزی این مسابقه را از تیم ثامن بگیرد، هرچند که ما نیز با وجود تلاش خود، نتوانستیم تمرکز را برای کسب نتیجه حفظ کنیم.

وی ادامه داد: متأسفانه با وجود شروع خوبی که در این مسابقه داشتیم، در ادامه تمرکز خود را از دست داده و در امتیازات عقب افتادیم و بعد از آن، قادر به جبران امتیازان نبودیم.

صاحبیان با بیان اینکه داوری این مسابقه بسیار مناسب بود، اضافه کرد: امیدوار هستم داوری مسابقات لیگ برتر در ادامه نیز با همین شرایط پیش رود.

وی افزود: متأسفانه تلاش بسیاری برای باز گشتن نتیجه کردیم اما تیم پمینا اجازه نداد ما به هدف خود در این زمینه برسیم.

کد N756942

وبگردی