آفتاب
با دخالت نیروهای انتظامی و آتش نشانی/

خودکشی شهروند مشهدی به دلیل اختلاف با موسسه آرمان فرجامی نداشت

خودکشی شهروند مشهدی به دلیل اختلاف با موسسه آرمان فرجامی نداشت

مشهد- یک شهروند مشهدی که ظهر امروز به دلیل اختلاف مالی با موسسه اعتباری و مالی آرمان قصد خودکشی داشت با تلاش نیروهای آتش نشانی و انتظامی از اقدام خود منصرف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مقارن ساعت ۱۲.۳۰ دقیقه ظهر امروز یک شهروند مشهدی خود را به طبقه هفتم موسسه اعتباری و مالی آرمان واقع در میدان جانباز مشهد رساند و تهدید به خودکشی کرد.

به گفته شاهدان عینی این مرد ۴۰ ساله پس عدم موفقیت در دریافت وجه مورد نظر خود و به دلیل اختلاف مالی با این موسسه با مراجعه به طبقه هفتم این ساختمان مسئولان این موسسه را تهدید به خودکشی کرد.

حضور این فرد و اقدام به خودکشی که منجر به ازدحام و تجمع بسیاری از خودرو ها و عابران و همچنین ترافیک سنگین در خیابان های منتهی به بلوار جانباز شد در نهایت با مداخله نیروهای انتظامی و آتش نشانی به نتیجه رسید و این فرد از خودکشی صرفنظر کرد.

مدیر حوزه دو عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در همین رابطه بیان کرد: با اطلاع از این وضعیت اتش نشانان این سازمان به همراه امکانات لازم از جمله تشک و همچنین نردبان نجات به محل اعزام شدند.

مجید شادی در گفتگو با مهر بیان کرد: این فرد ۴۰ ساله که برای رسیدن به هدف خود و حل مشکل مالی از طریق به خطر انداختن جانش در طبقه هفتم موسسه اعتباری آرمان حاضر به خودکشی شده بود بالاخره پس از تلاشی دوساعته و مذاکره نیروهای عملیاتی و امدادی از اقدام خود منصرف و به پایین ساختمان هدایت شد.

وی افزود: با نجات جان این فرد به منظور تحقیقات بیشتر شهروند مذکور به نیروهای انتظامی مستقر در محل تحویل داده شد.  

  

 

کد N756917

وبگردی