آفتاب
بهروز مکوندی:

زمان حساسی را از دست دادیم/ آینده خوبی را پیش بینی نمی‌کنم

زمان حساسی را از دست دادیم/ آینده خوبی را پیش بینی نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعلام کرد که تیمش زمان حساسی برای آماده‌سازی جهت دیدار با استقلال را به خاطر مشکلات مالی از دست داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال تهران که ساعت 13 امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اگر برنامه‌ریزی خاص و مشخصی از قبل داشته باشیم، برای آینده فوتبال کشورمان بهتر است.

وی در خصوص مشکلات مالی این  باشگاه تاکید کرد: متاسفانه مشکل مالی داریم و به همین دلیل بهترین زمان تمرین خود را از دست دادیم. یک تیم فوتبال وقتی یک هفته تمرین نکند، به نقطه صفر برمی‌گردد و ما هم پیش از دیدار حساس با استقلال این زمان را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان همچنین تاکید کرد: در هفته‌های گذشته چند بازی خوب انجام دادیم اما نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم. در این بین دو هفته فرصت داشتیم تا برای بازی با استقلال آماده شویم اما وضعیت بد مالی باعث شد، بازیکنان تمرین نکنند و به خوبی برای این بازی نتوانیم آماده شویم.

وی اضافه کرد: آقایان قول داده‌اند بخشی از مشکلات مالی باشگاه حل شود، البته همه باشگاه‌های کشور مشکل مالی دارند که در این بین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید برای مقابله با این مشکل، چاره اندیشی کنند. آنها باید با چنین تیم‌هایی برخورد کنند، یا با این تیم‌ها که توانایی پرداخت پول بازیکنان را ندارد، اجازه بازی ندهند یا بتواند با راه‌کاری مناسب، تعهدات از مسئولان این تیم‌ها بگیرند تا بدهی‎‌ها به موقع پرداخت شود.

مکوندی با اشاره به اینکه حضور این تیم‌ها در مسابقات باعث اضافه شدن بدهی‌ها می‌شود، تاکید کرد: با این شرایط که پیش روی‌مان قرار دارد، تیم‌های بدهکار بیشتر می‌شود و آینده خوبی برای فوتبال پیش بینی نمی‌شود. اگر تعداد کمتر و تیم‌هایی که به تعهدات عمل کنند، کنار گذاشته شوند، وضعیت بهتر می‌شود.

این مصاحبه در حال تکمیل است...

کد N756607

وبگردی