آفتاب
مقیمی:

اجازه ندهید از امکانات دولتی برای انتخابات استفاده شود

اجازه ندهید از امکانات دولتی برای انتخابات استفاده شود

معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: مهم انتخاب مردم است و برای وزارت کشور مهم نیست چه فردی با چه دیدگاهی از صندوق بیرون بیاید.

به گزارش خبرنگار مهر، مقیمی در جلسه شورای اداری استان تهران با بیان اینکه رئیس جمهور تعهد داد برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران هر چه در توان دارند به کار ببندند، گفت: بر اساس برنامه پنجم توسعه باید به رشد ۸ درصد برسیم، اما حالا هم رشد منهای ۵.۵ داریم که باید افزایش دهیم و هم باید به رشد ۸ درصد برسیم.

وی افزود: روزی که دولت را تحویل گرفتیم تورم، بیکاری و ضریب جینی رقم قابل دفاعی نبود و حالا ۴ سال مسئول کشور هستیم تا به رشد ۸ درصد برسیم.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه دولت خودش را متعهد می داند تا به مشکلات سامان دهد، توضیح داد: زیبنده کشور نیست که کنار خیابان ها مواد مخدر بفروشند یا استعمال کنند. قطعا تعامل دولت و مجلس بسیار به نفع کشور خواهد بود که نمونه آن بحث نظام تحول سلامت در کشور بود.

مقیمی با اشاره به اینکه انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی را در اسفند سال آینده خواهیم داشت، خاطر نشان کرد: هم اکنون بحث ها سر این موضوع آغاز شده است، اما افرادی هم که در مجلس هستند در این روزها حرکاتشان تغییر می کند مثل چند روز قبل. برای همین می گویم که بهتر است دیگر فوتبال بازی یا برخی اقدامات را کم کنیم که شبهه ای پیش نیاید. در وزارت کشور هم وزیر بخشنامه ای ابلاغ کردند که هر کس می خواهد کاندیدای مجلس شود از اول اسفند ماه استعفا دهد و علت این تعجیل، جلوگیری از هرگونه شبهه یا استفاده از منصب دولتی یا امکانات دولتی است. لذا به همه مدیران می‌گویم اجازه ندهید از امکانات دولتی له یا علیه کسی استفاده شود.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: برای ما مهم نیست چه کسی از صندوق بیرون می آید و به ما ربطی ندارد. هر چه مردم بخواهند همان است.

کد N756006

وبگردی