آفتاب
کاشی پزها:

خط تاکسی دانشگاه آزاد به دانشجویان خدمات ویژه ارائه می دهد

خط تاکسی دانشگاه آزاد به دانشجویان خدمات ویژه ارائه می دهد

قزوین- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: خط تاکسی ترمینال به دانشگاه آزاد با ۳۸دستگاه خودرو ی فعال علاوه بر شهروندان قزوینی به دانشجویان دانشگاه آزاد نیز خدمات ویژه ارائه می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی کاشی پزها صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: خط تاکسی ترمینال به دانشگاه باراجین یکی از مهم ترین خطوط تاکسیرانی شهر قزوین است که خدمات دهی آن گذشته از مردم قزوین شامل دانشجویان و دیگر اقشاری می شود که برای رفت و آمد به دانشگاه آزاد باراجین از این خط تردد می کنند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین افزود: اهداف تاکسیرانی از راه اندازی این خط این است که شهروندان و دانشجویانی که از استان های همجوار برای تحصیل وارد شهر قزوین می شوند بدون بروز هیچ گونه مشکلی مسافرتهای دورن شهری خود را به انجام برسانند در همین راستا در حال حاضر ۳۸دستگاه خودروی تاکسی زرد رنگ در خط ترمینال- دانشگاه باراجین فعال است.

کاشی پزها گفت: باتوجه به اینکه واحد تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد نواب نیز در مسیر این خط ترمینال- دانشگاه بارجین قرار دارد، تاکسیرانان این خط در ایجاد تردد بدون دغدغه و روان دانشجویان این واحد تحصیلات عالیه نیز نقش اساسی بر عهده دارد.

وی یادآور شد: امیدواریم سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با فعالیت خوب تاکسیرانان خط تاکسیرانی ترمینال به دانشگاه آزاد باراجین در ارائه خدمات به شهروندان قزوینی و دانشجویان همواره موفق عمل کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین همچنین در رابطه با خط تاکسی دوراهی همدان، بازار و میدان آزادی نیز گفت: در حال حاضر ۷۰دستگاه خودروی تاکسی در خط دوراهی همدان،بازارو  میدان آزادی فعال است.

وی افزود: این خط نیز در جابجایی شهروندان قزوینی و افرادی که از تاکستان  وارد شهر قزوین می شوند نقش کلیدی برعهده دارد، خط تاکسیرانی دوراهی همدان-بازار-میدان آزددی است.

کد N755681

وبگردی