آفتاب

تذکر نماینده بابل به وزرای دولت یازدهم

تذکر نماینده بابل به وزرای دولت یازدهم

نماینده مردم بابل به وزرای راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، صنعت و معدن، جهاد کشاورزی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، حسین نیازآذری با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: سخنان سخیف نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی غاصب در کنگره آمریکا را به شدت محکوم می‌کنم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط فعلی ضرورت وحدت و انسجام مسئولان نظام بیشتر احساس می‌شود، مسئولان باید به وضعیت اشتغال و معیشت مردم بیشتر توجه کنند.

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی، گفت: مردم بابل از خلف وعده وزیر راه و شهرسازی در اتمام پروژه کمربندی جنوب شهر بابل تا پایان سال گله‌مند هستند، بنابراین به نمایندگی از مردم از وزیر راه دعوت می‌کنم تا با حضور در جمع مردم بابل دلیل عدم افتتاح پروژه مذکور را شرح دهد.

نیازآذری خطاب به وزیر بهداشت و درمان متذکر شد: با توجه به نشست مجمع نمایندگان مازندران با وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به منظور ساماندهی مشکلات پزشک خانواده در مازندران و شهرستان بابل متاسفانه تاکنون اقدام عملی در این زمینه صورت نگرفته است و مشکلات همچنان وجود دارد. انتظار این است وزیر بهداشت با توجه و نظارت مطلوب زمینه رفع مشکلات این منطقه را فراهم کند.

وی در تذکری به محمدرضا نعمت‌زاده، گفت: از وزیر صنعت و معدن و تجارت درخواست دارم نسبت به رفع مشکل معادن منطقه مانند معدن ذغال‌سنگ بندپی شهرستان بابل اقدامات لازم را انجام دهد تا شاهد بیکاری جوانان و از کار بیکار شدن شاغلان معدن نباشیم.

نماینده مردم بابل خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، خاطرنشان کرد: از محمود حجتی می‌خواهم با استفاده از ظرفیت‌های قانون طرح انتزاع در جهت حمایت از تولید در بخش کشاورزی و همچنین تنظیم بازار در جهت حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد، مردم، کشاورزان، باغداران و گاوداران شهرستان بابل از عدم توجه جهاد کشاورزی نسبت به مشکلات خویش گله دارند، بنابراین از وزیر می‌خواهم به مسائل رسیدگی کند.

عضو کمیسیون کشاورزی در تذکری به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران گفت: این سازمان متعلق به تمامی مردم است اما برنامه‌ریزی‌های مدونی برای آینده استان در مسائل مربوطه ندارد بنابراین امیدوارم اقدامات لازم را به فوریت انجام دهد.

پایان پیام

کد N755280

وبگردی