آفتاب
زرگرپور:

عده ای چوب لای چرخ اقدامات دولت می گذارند

عده ای چوب لای چرخ اقدامات دولت می گذارند

اصفهان- استاندار اصفهان گفت: اجرای طرح نظام سلامت از اهداف بزرگ دولت بود كه به وقوع پیوست ولی متاسفانه عده ای چوب لای چرخ اقدامات دولت می گذارند كه بی انصافی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره كل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در شورای اداری شهرستان شهرضا با اشاره به سفر پر خير و بركت رئيس جمهور و كاروان تدبير و اميد به استان اصفهان، گفت: اين سفر در طول ۱۳ سفر گذشته به لحاظ استقبال يكی از باشكوهترين و بی نظیر ترین سفرها بوده است.

وی اضافه كرد: همه ی اقشار و گروه ها در مراسم استقبال حضور داشتند و این مراسم در تاریخ استان ماندگار خواهد شد چرا كه در سطح جهانی نمود داشت و نشانگر حمایت مردم از اقدامات یكسال و نیم گذشته بوده است.

استاندار اصفهان به ویژگی های شهرستان شهرضا اشاره كرد و اظهار داشت: مدیریت استان به این شهرستان امید فراوانی دارد چرا كه تمدن و دانش در این شهرستان تجلی پیدا كرده است.

وی با بیان اینكه انتظار می رود در این شهرستان همه چیز در حد ایده آل باشد، اظهار داشت: امیدواریم روزی شهرضا به جایگاه و شأن واقعی خود دست یابد.

زرگرپور در ادامه به ویژگی های بارز استان اشاره كرد و یادآور شد: اصفهان با دارا بودن ۱۰ درصد واحدهای صنعتی بزرگ كشور صنعتی ترین استان است كه حدود ۱۰ درصد از واحدهای صنعتی استان تعطیل و ۵۰ درصد نیز بین ۲۵ تا ۷۵ درصد فعال هستند و ۴۰ درصد نیز كاملا فعال هستند و نرخ رشد بیكاری در استان از میانگین كشوری بالاتر است.

وی افزود: صنعت استان با دو مشكل مهم نبود سرمایه در گردش و تسهیلات جهت تكمیل واحدهای تولیدی مواجه است كه در سفر ریاست جمهوری به استان مقرر شد اعتباری در این خصوص اختصاص یابد و با تشكیل كمیته ای استانی به ریاست استاندار، این موضوعات بررسی شود.

مدیر ارشد استان با بیان اینكه مردمی بودن از مشخصات اصلی دولت تدبیر و امید است، اظهار داشت: اجرای طرح نظام سلامت از اهداف بزرگ دولت بود كه به وقوع پیوست ولی متاسفانه عده ای چوب لای چرخ اقدامات دولت می گذارند كه بی انصافی است.

وی اضافه كرد: این افراد به جای كمك، چه در سیاست های داخلی و چه سیاست های خارجی ایجاد مشكل می كنند و اكثر این افراد كسانی هستند كه در طول ۸ سال گذشته نه تنها اقدام مثبتی انجام ندادند بلكه سكوت كردند و امروز با مداخله در امور ایجاد مشكل می كنند.

زرگرپور با تاكید بر اینكه مدیران باید مبلغ و مبشر سیاست های دولت و محقق كننده این سیاست ها باشند، افزود: اگر مدیری این سیاست ها را قبول ندارد باید جای خود را به دیگری بسپارد.

زرگرپور ابراز امیدواری نمود كه همه ی مسئولان با اعتقاد به آرمان های نظام و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اعتماد به سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت آبادانی و توسعه كشور گام بردارند.

کد N755220

وبگردی