آفتاب

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین خوزستان انتخاب شد

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین خوزستان انتخاب شد

اهواز - با کسب بیشترین آرا، مهرداد شیروانی به عنوان رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین خوزستان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه پس از اخذ رای در نشست انتخابات رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان خوزستان که با حضور رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ایران برگزار شد، مهرداد شیروانی با ۱۶ رای برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین خوزستان برگزیده شد.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ایران در جمع خبرنگاران در حاشیه این نشست گفت: بر اساس پیش بینی صورت گرفته احتمال می رود بودجه سال آینده فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان نسبت به بودجه ۱۰۰ میلیارد ریالی سال جاری که از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به این فدراسیون اختصاص یافته بود، افزایش پیدا کند که تحقق این امر می تواند تبعات خوبی را به دنبال داشته باشد.

محمود خسروی وفا در خصوص مسابقات انتخابی پارا المپیک ریو گفت: ورزشکارانی را برای شرکت در این مسابقات اعزام خواهیم کرد که امیدواریم بتوانند در رشته های مانند دوومیدانی، وزنه برداری، والیبال و فوتبال موفق به کسب سهمیه شویم.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در پارالمپیک لندن از بین ۱۶۱ کشور جهان، ایران مکان یازدهم را از آن خود کرد، تلاش خود را خواهیم کرد تا در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو، جایگاه بهتری را از آن خود کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ایران همچنین از سازماندهی بیش از ۱۰۰ هزار ورزشکار جانباز و معلول که در مسابقات ورزشی لیگ، کشوری و پارالمپیک شرکت می کنند، خبر داد.

 

کد N755021

وبگردی