آفتاب
/نیم‌نگاهی به تحقق شعار سال 93/

یک فعال دانشجویی: در سال جاری،شاهد پویایی فرهنگ نبودیم

یک فعال دانشجویی: در سال جاری،شاهد پویایی فرهنگ نبودیم

یک عضو انجمن اسلامی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: در تحقق شعار سال بین سه قوه، عملکرد قوه مجریه را موفق‌تر می‌دانم. مجلس در بحث فرهنگی به جای آنکه مشوق باشد مانع پیشرفت‌ها شده بود البته همین مجلس با دولت تا حدودی عملکرد مثبتی در عرصه اقتصادی داشته است.

محمد رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در رابطه با میزان تحقق شعار سال 93، اظهار کرد: در راستای تحقق شعار فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی تلاش‌هایی شد اما مسوولان خیلی در حوزه فرهنگی موفق نبوده‌اند. این عدم تحقق به دلیل وجود بدسلیقگی‌ها بود.

این عضو انجمن اسلامی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران ادامه داد: آن طوری که انتظار می‌رفت شاهد پویایی فرهنگ نیز نبوده‌ایم البته دولت در راستای تحقق شعارهای اقتصادی تلاش زیادی کرده است. همین موضوع که دولت در شرایطی که قیمت نفت پایین آمده تورم را کنترل کرده یک نوع مدیریت جهادی انجام داده است.

وی همچنین گفت: در بین سه قوه، عملکرد قوه مجریه را موفق‌تر می‌دانم. مجلس در بحث فرهنگی به جای آنکه مشوق باشد مانع پیشرفت‌ها شده بود البته همین مجلس با دولت تا حدودی عملکرد مثبتی در عرصه اقتصادی داشته است.

رهبری در پایان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اتفاق سیاسی سال 93 را در حوزه سیاست خارجی آن هم تمدید مذاکرات هسته‌ای می‌دانم و به اعتقاد من اتفاق تلخ سیاست داخلی کشور استیضاح وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری، آقای فرجی‌دانا بود.

انتهای پیام

کد N754896

وبگردی