آفتاب

سوشا مکانی: پرسپولیس بهترین بود نه من

سوشا مکانی: پرسپولیس بهترین بود نه من

بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و بنیاد کار گفت: خوشحالیم سه امتیاز این بازی را گرفتیم، اما معتقدم این بازی یک بهترین داشت و آن بهترین پرسپولیس بود نه من.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سوشا مکانی که در کنفرانس خبری در کنار حمید درخشان حضور یافته بود در آغاز این کنفرانس در پاسخ به سوال خبرنگار ازبکستانی درباره اینکه تیم بنیادکار را چطور دیدید و این تیم چه ضعف هایی دارد گفت: در وهله اول خسته نباشید می گویم به همه و تشکر می کنم از بازیکنان پرسپولیس که روز خوبی داشتند و توانستند برد مهمی را رقم بزنند.من پارسال در ازبکستان بازی کرده بودم و خوشحالیم که با برد به تهران باز می گردیم و درباره سوال شما هم باید بگویم. بنیادکار تیم بسیار خوبی است که سازماندهی خوبی در فاز حمله و دفاع دارد، اما نمی توانم بگویم چه نقطه ضعف خاصی داشته، آنها تیم خوبی هستند و چهار بازی دیگر دارند و هنوز شانس صعود دارند و می توانند با تمرکز و تلاش در بازی های بعدی برای حریفان مشکل ساز شوند و ما هم می دانیم در تهران بازی سختی را با آنها خواهیم داشت.

مکانی درباره انتخابش به عنوان بهترین بازیکن زمین گفت: این پرسپولیس بود که بهترین بود. تشکر می کنم که مرا انتخاب کردند اما بازیکنان پرسپولیس همگی وظایف خود را به خوبی انجام دادند و این پرسپولیس بود که در میدان بهترین بود، نه من.

سوشا در پایان برد پرسپولیس را به هواداران تبریک گفت و تاکید کرد: بسیار خوشحالم که هواداران ما خوشحال هستند. ما با دعای خیر آنها بردیم و از هوادارانی که در تاشکند ما را تنها نگذاشتند ممنونیم.

انتهای پیام

کد N754571

وبگردی