آفتاب

نماینده قم در مجلس: حمایت از محرومان اولویت برنامه‌های مجلس است ‌

نماینده قم در مجلس: حمایت از محرومان اولویت برنامه‌های مجلس است ‌

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی حمایت مجلس از محرومان و ایثارگران را سرلوحه برنامه‌های مجلس عنوان کرد و گفت: این دو قشر حق بر گردن ما دارند و ما در مجلس وظیفه خود می‌دانیم که حامی ایثارگران و محرومان جامعه باشیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، احمد امیر آبادی در آیین بهره برداری از 67 واحد مسکن مددجویی، افزود: امسال نیز برای اشتغال و ازدواج جوانان به ویژه نیازمندان تحت حمایت مصوبه‌های خوبی داشته و خواهیم داشت.

وی با دعوت از مردم و خیران برای رفع نیازهای مادی و معیشتی نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد، ابراز امیدواری کرد: روزی برسد که کمیته امداد فقط مسائل فرهنگی مددجویان را پیگیری کند.

وی با تاکید بر اینکه ایران از کشورهایی است که سرمایه های الهی و خدادادی دارد، گفت: با مدیریت و برنامه ریزی خوب می‌توانیم مردم بویژه نیازمندان را به جایی برسانیم که دغدغه مالی و معیشتی نداشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم نیز در این آیین با اشاره به اینکه کلنگ پروژه 67 واحدی در نیمه دوم سال 92 در قم به زمین زده شد، گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 5800 مترمربع با زیربنای 7200 مترمربع در سه واحد مجزا در سه طبقه با حیات مستقل احداث شده است.

عبدالله جلالی افزود: میانگین زیربنای هر واحد 105 متر مربع می باشد که مجموعا 51 میلیارد ریال هزینه داشته که به ازای هر واحد 10 میلیون تومان تبرکی سفر رهبر معظم انقلاب بوده که این پروژه آخرین پروژه از عنایات معظم له در سفر سال 1389 به قم می باشد.

وی با بیان اینکه مابقی هزینه های پروژه عموما توسط خیران تامین شده است، گفت: جهاد مسکن سازی کمیته امداد قم برای نیازمندان، مورد اقبال قرار گرفته است.

وی کلنگ زنی پروژه 120 واحدی را برنامه آینده کمیته امداد قم برشمرد و گفت: 10 هزار مترمربع با زیربنای 11 هزار و 400 متر مربع برای این پروژه در نظر گرفته شده که به ازای هر قطعه زمین، سه واحد با متوسط متراژ 95 متر مربع پیش بینی شده است که برآورد احداث این پروژه 100 میلیارد ریال خواهد بود.

انتهای پیام

کد N754325

وبگردی