آفتاب

نماینده سازمان همکاری و امنیت اروپا: آماده‌ام با لاوروف مذاکره کنم

نماینده سازمان همکاری و امنیت اروپا: آماده‌ام با لاوروف مذاکره کنم

نماینده سازمان همکاری و امنیت اروپا در امور آزادی رسانه‌ها اعلام کرد که آماده است با رییس دستگاه دیپلماسی روسیه پای میز مذاکره بنشیند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونجا میجاتوویچ، نماینده سازمان امنیت و همکاری اروپا در امور آزادی رسانه‌ها اعلام کرد که از ابراز تردید سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در خصوص بی‌طرف بودن این سازمان بسیار تعجب کرده است.

پیش از این، لاوروف نسبت به عملکرد منصفانه و بی‌طرف سازمان همکاری و امنیت اروپا ابراز تردید کرده بود. وی گفته بود که توصیف میجاتوویچ از محدودیت‌های اعمال شده از جانب کی‌یف علیه خبرنگاران روسی مشکلات این خبرنگاران را به طور کامل نشان نمی‌دهد.

نماینده امور رسانه‌های سازمان همکاری و امنیت اروپا در واکنش به اظهارات لاوروف گفت: باید بگویم که اظهارات وزیر امور خارجه روسیه را بسیار تعجب‌آور یافتم.

وی خاطرنشان کرد: من این سوال را دارم که لاوروف بر اساس چه پارامتر‌هایی گفته که عملکرد سازمان‌ همکاری و امنیت اروپا مغرضانه و غیر بی‌طرف است؟

میجاتوویچ گفت:‌ با این حال برایم بسیار حائز اهمیت است که لاوروف عملکرد ما را پیگیری می‌کند و خوشحال خواهم شد اگر بتوانم با او برای گفت‌وگو در مورد آزادی رسانه‌ها در روسیه یا هر جای دیگری ملاقاتی داشته باشم.

انتهای پیام

کد N752911

وبگردی