آفتاب
مقتدایی:

غیبت مدیران در جلسات استانداری خیانت در امانت است

غیبت مدیران در جلسات استانداری خیانت در امانت است

اهواز - استاندار خوزستان گفت: مدیرانی که در جلسات استانداری غیبت می کنند به نوعی مرتکب عمل «خیانت در امانت» می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن مقتدایی شامگاه دوشنبه در جلسه خدمات شهری و سفرهای نوروزی که در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد بر لزوم حضور مدیران در جلسات مختلف استانداری تاکید کرد و گفت: زمانی که برای پروژه های مختلف شهری پیمانکار می گیریم از شخص پیمانکار کلی تضمین می گیریم که کار را درست انجام دهد و هر زمان اشتباهی مرتکب شد بلافاصله وی را جریمه می کنیم اما این موضوع در خصوص مدیران ما خصوصا شهرداری ها و فرمانداری ها صدق نمی کند.

وی ادامه داد: از بخشداران، فرمانداران و شهرداران خواهش می کنم که به موضوع حساس باشند. جای تاسف دارد  تنها در همایش ترافیک که با کلی هزینه و حضور استادان شاخص در بحث ترافیک برگزار شد ۷۲ نفر غایب بودند. این مسئله اصلا قابل بخشش نیست و حاکی از کم کاری این اشخاص دارد و در نهایت ما می بینیم در نقطه ای از استان کارها به خوبی پیش می رود و در نقطه ای دیگر برعکس. همین جا صراحتا اعلام می کنم اگر امکانی به شهری داده نشد مطمئن باشید ناشی از همین غیبت هاست و ما از این برخورد کوتاه نمی آییم.

فرمانداران و شهرداران یکدل نیستند

مقتدایی با گله مندی از هماهنگ نبودن فرمانداران و شهرداران گفت: همین که شهردار و فرماندار حضور پیدا نمی کنند یا حتی در زمان حضور در این جلسات کنار هم نمی نشینند جای تاسف دارد کما اینکه در همین جلسه هم شاهد این امر هستیم.

حداقل امکانات، بهترین استفاده

استاندار خوزستان ادامه داد : خیلی از همکاران ما خصوصا در شهرهای کوچک اعلام می کنند که ما توان ارائه خدمات شهری همچون هتل و رستوران نداریم. من از این عده سئوال می کنم که آیا غذا پختن فقط در رستوران انجام می شود یعنی نمی توان چند خانواده را بسیج کرد که غذای بیرون بر در روزهای نوروزی پخت و ارائه کنند و ضمن کسب و کار به مهمان نوازی از مهمانان نوروزی بپردازند. یعنی واقعا نمی توان مکانی را خالی کرد و به مدت یک ماه در ایام نوروز به مهمانان کرایه داد.

صنایع دستی را جدی بگیریم

مقتدایی، ارائه صنایع دستی در ایام نوروز را از مهمترین ظرفیت های کسب وکار دانست و افزود: بارها شاهد این امر بودیم که مهمانان نوروزی به خوبی از صنایع دستی استان استقبال کنند و امسال باید به طور جدی تری صنایع دستی را در سراسر استان به معرض نمایش بگذاریم ضمن اینکه فراموش نکنیم که خانواده های زیادی از این طریق به کسب و کار می رسند.

کد N752854

وبگردی