آفتاب
مسابقات هندبال بانوان کشور/

تیم هندبال هدف پویان قم با شکست سپاهان فینالیست شد

تیم هندبال هدف پویان قم با شکست سپاهان فینالیست شد

قم - تیم هندبال هدف پویان قم در مسابقات هندبال لیگ دسته اول بانوان کشور با شکست سپاهان اصفهان فینالیست شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های هندبال لیگ دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور عصر دوشنبه در قم ادامه یافت و یکی از دو نماینده هندبال قم در مسابقه مرحله نیمه نهایی خود موفق به کسب برتری شد تا دیدار نهایی این مسابقات برسد.

تیم هندبال هدف پویان قم که امسال به همراه تیم پاسارگاد قم در لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور شرکت کرده است در چهارمین دیدار خود به مصاف تیم هندبال فولاد سپاهان اصفهان رفت و برابر این تیم به برتری رسید.

در این مسابقه هر دو تیم از ابتدای مسابقه با ارائه یک بازی پایاپای برای کسب پیروزی تلاش کردند و حاصل تلاش دو تیم در پایان وقت نخست بازی تساوی ۹ بر ۹ بود.

رقابت تنگاتنگ دو تیم تا اواخر زمان مسابقه با تساوی دنبال می شد اما در ۲ دقیقه پایانی بازی، ورق به سود تیم هدف پویان قم برگشت و این تیم با هوشیاری در کار دفاعی و استفاده از موقعیت های گلزنی موفق با اختلاف ۴ امتیاز، ۱۹ بر ۱۵ فاتح این مسابقه شد.

تیم هدف پویان جوان قم با کسب این پیروزی ارزشمند روند موفقیت‌های خود در این مسابقات را ادامه داد و به فینال رسید تا حریف تیم هیئت هندبال استان کرمان شود.

هدف پویان پیش از این در مرحله گروهی ابتدا به برتری قاطع ۲۳ بر ۱۳ خود برابر تیم هندبال البرز دست یافت و سپس ۲۴ بر ۱۳ دیگر تیم قمی یعنی پاسارگاد قم را شکست داد تا مقتدرانه به یک چهارم نهایی برسد در آن مرحله نیز تیم هندبال ملایر را شکست داد.

تیم هدف پویان قم نیز سال گذشته با کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته دوم هندبال بانوان کشور به دسته اول صعود کرد و امسال برای راهیابی به لیگ بر‌تر تلاش می‌کند در حالی که الناز قاسمی، مرضیه افشاری راشدی و فاطمه خلیلی بهفر ۳ بازیکن ملی پوش تیم هندبال هدف پویان قم را تشکیل می‌دهند.

علاوه بر این ۳ بازیکن، فاطمه رادصفت، فاطمه رجبی، فاطمه مریدی، زهرا احمدی، منیره سادات برقعی، مهدیه کرمانی، زهرا شکوهی، زهرا خوش لهجه، نوریه عباسی، منیزه دارابی، فرشته شکوهی و بهاره نوروزی نفرات هدف پویان در لیگ دسته اول کشور را تشکیل می‌دهند و زهرا احمدی نیا به عنوان سرمربی و اکرم السادات حسینی به عنوان سرپرست در کادر تیم حضور دارند.

کد N752822

وبگردی