آفتاب
در آستانه سخنرانی نتانیاهو در آیپک و کنگره

کری نسبت به افشای گزینشی جزییات مذاکرات هسته‌ای هشدار داد

کری نسبت به افشای گزینشی جزییات مذاکرات هسته‌ای هشدار داد

وزیر خارجه آمریکا با اذعان به شکست سیاست تحریم در قبال ایران گفت: روشن است که تحریم‌ها نمی‌تواند برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جان کری در نشست خبری در حاشیه کنفرانس شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو افزود: امکان بمباران دانش هسته‌ای در ایران وجود ندارد.

او گفت: هنوز هیچ توافقی حتی جزئی بین ایران و گروه 1+5 درباره برنامه هسته‌ای ایران به دست نیامده است.

به گزارش واحد مرکز ی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، کری با بیان این که هرگز توافق‌نامه بد با ایران را نمی پذیریم، گفت: سوالاتی داریم که ایران باید به آن‌ها شفاف پاسخ دهد تا امکان دستیابی به توافق‌نامه مناسب فراهم شود.

وزیر خارجه آمریکا مدعی شد ایران باید تصمیمات دشوار و ضروری را برای رسیدن به توافق نامه اتخاذ کند.

کری افزود: ما تلاش می‌کنیم اطمینان پیدا کنیم که برنامه هسته‌ای ایران به صورت کامل صلح‌آمیز است و هیچ امکانی برای تبدیل شدن آن به برنامه نظامی وجود ندارد.

وزیر خارجه آمریکا درباره هرگونه افشای گزینشی جزییات گفت‌وگوهای مربوط به برنامه هسته‌ای ایران هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ‌کری در کنفرانس خبری در ژنو بدون اشاره به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما از اخباری که براساس آن جزییات گزینش شده‌ای از گفت‌وگوها در روزهای آینده فاش خواهد شد، ‌نگران هستیم.

وزیر خارجه آمریکا گفت: «این کار دستیابی به توافق را دشوارتر خواهد کرد.»

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به دعوت رییس کنگره آمریکا به واشنگتن سفر کرده، قرار است فردا در کنگره سخنرانی کند.

انتهای پیام

کد N752771

وبگردی