آفتاب
بادامچیان در گفتگو با مهر:

دولت با این مردان اقتصادی نمی‌تواند اقتصاد مقاومتی را محقق کند

دولت با این مردان اقتصادی نمی‌تواند اقتصاد مقاومتی را محقق کند

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه بدنه اقتصادی دولت دیدگاه نظری نسبت به اقتصاد دارند نه عملیاتی، گفت: دولت با مدیران و مشاوران اقتصادی که دارد نمی تواند اقتصاد مقاومتی را محقق سازد.

اسدالله بادامچیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ویژگی های توافق خوب در مذاکرات هسته ای، گفت: توافق خوب توافقی است که حقوق هسته ای ایران حفظ شود. یعنی تمام حقوقی که در معاعده «ان پی تی» ذکر شده برای ایران لحاظ شود.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، افزود: طبق توافق «ان پی تی» آژانس بین المللی انرژی اتمی و هم کشورهای عضو، حقوق و وظایفی دارند که تا کنون فقط ایران به وظایف و تعدات خود عمل کرده است لذا بعد از مذاکرات، آژانس نیز باید تعهدات خود را نسبت به ایران رعایت و حقوق هسته ای کشورمان را به رسیمت بشناسد.

وی همچنین با اشاره به تحریم های ظالمانه غرب علیه ایران، ادامه داد: ایران به صراحت گفته است به دنبال سلاح هسته ای نیست و  در همین زمینه مقام معظم رهبری در فتوایی تاکید کرده اند که ایران به دنبال سلاح اتمی نیست و استفاده از آنرا حرام می داند؛ لذا ۱+۵ باید تحریم ها را لغو و این فتوای رهبری را مبنای رفتار و عمل خود با ایران قرار دهد.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، رسیدن به توسعه و پیشرفت اقتصادی را در گرو تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: دولت یازدهم نتوانسته است در تعادل قیمت ها، درآمد و هزینه شهروندان و حل تورم توفیقاتی داشته باشد؛ چرا که نتوانسته است سیاست های اقتصاد مقاومتی را اجرایی سازد.

عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی، با بیان اینکه دولت با این مدیران و مشاوران اقتصادی خود نمی تواند اقتصاد مقاوتی را محقق سازد، تصریح کرد: بدنه اقتصادی دولت دیدگاههای نظری و اداری نسبت به اقتصاد دارند و این افراد نمی توانند کار عملیاتی و اجرایی انجام دهند.

بادامچیان خاطرنشان کرد: دولت یازدهم حل مشکلات خود را به مذاکرات هسته ای گره زده است ما هم برای توفیق دولت در این عرصه دعا می کنیم و خواستار رعایت خط قرمزهای نظام و حفظ عزت و دستاوردهای انقلاب در توافقات هسته ای هستیم.

کد N752407

وبگردی