آفتاب
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف:

مسابقات قرآن جمهوری اسلامی یک رویداد بزرگ تبلیغی و ترویجی است

مسابقات قرآن جمهوری اسلامی یک رویداد بزرگ تبلیغی و ترویجی است

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف گفت: مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران صرفا یک مسابقه نیست بلکه با پیوست‌های تبلیغی و ترویجی زمینه‌ای را فراهم کرده تا عموم مردم از این جشنواره قرآنی استفاده کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی در مراسم اختتامیه سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن که در مصلای تبریز برگزار شد، اظهار کرد: تشکر می‌کنم از کسانی که سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن را در بیش از 366 شهرستان در میان یک میلیون و 900 هزار نفر در رشته‌های قرائت، حفظ و مفاهیم قرآن برگزار کردند و تشکر می‌کنم از تمام کسانی که در 31 استان کشور تلاش کردند این رقابت‌ها در میان شش هزار نفر منتخب ادامه پیدا کند و متنخبان به مرحله کشوری راه یابند.

وی افزود: از خادمان قرآن کریم در استان آذربایجان شرقی که ماه‌ها است دست به دست هم داده‌اند تا این مسابقات با این شکوه برگزار شود و حق میزبانی را به خوبی به جا آورده‌اند، تشکر می‌کنم.

حسینی در ادامه گفت: این دوره از مسابقات دستاوردهای بسیار مبارکی داشت و تمام تلاش خود را به کار گرفت تا مسابقات با رویکردی آموزشی، تربیتی، تبلیغی و ترویجی برگزار شود تا از حضور نخبگان قرآنی کشور در استان استفاده بهینه صورت گیرد و علاقه‌مندان بتوانند از کارگاه‌ها، محافل، همایش‌ها و نشست‌های این مسابقات استفاده کنند.

وی ادامه داد: مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران صرفا یک مسابقه نیست بلکه با پیوست‌های تبلیغی و ترویجی زمینه‌ای را فراهم کرده تا عموم مردم از این جشنواره قرآنی استفاده کنند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: در این دوره از مسابقات بیش از 200 محفل قرآنی با حضور قاری مصری و قاریان برجسته کشورمان برگزار شد و کارگاه‌های متعدد، همایش «شهریار و قرآن کریم» و همایش «علامه طباطبایی و قرآن کریم» که بعد از ظهر امروز در تبریز برگزار خواهد شد از برنامه‌هایی بود که به بهانه سی و هفتمین دوره مسابقات در استان آذربایجان شرقی اجرا شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت و همفکری پیشکسوتان، اساتید قرآنی و قاریان و حافظان قرآن کریم، روز به روز بر شکوه و عظمت این برنامه قرآنی افزوده شود.

انتهای پیام

کد N752228

وبگردی