آفتاب
خضری به ایسنا خبر داد،

سفر اعضای کمیسیون بهداشت مجلس به استرالیا

سفر اعضای کمیسیون بهداشت مجلس به استرالیا

جمعی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی که به استرالیا سفر کرده‌اند با رییس پارلمان فدرال و رییس مجلس سنای این کشور دیدار و گفت‌وگو کردند.

رسول خضری با اعلام این خبر به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: اعضای کمیسیون بهداشت و درمان که به دعوت همتایان خود در مجلس فدرال استرالیا به این کشور سفر کرده‌اند با رییس و اعضای کمیسیون بهداشت پارلمان استرالیا دیدار و در خصوص نظام سلامت در این کشور گفت‌وگو کردند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از دیدار نمایندگان مجلس کشورمان با رییس پارلمان فدرال و رییس مجلس سنای استرالیا نیز خبر داد و افزود: افزایش همکاری‌ها و گسترش دیپلماسی پارلمانی، تقویت روابط دیپلماتیک، همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم و بخصوص مقابله با داعش از محورهای این دیدارها بود. ضمن اینکه روسای مجلس سنا و پارلمان فدرال استرالیا برای سفر به ایران نیز ابراز تمایل کردند.

به گفته خضری، نمایندگان اعزامی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی به استرالیا قرار است در ادامه سفر خود به این کشور با وزیر بهداشت و وزیر رفاه استرالیا نیز دیدار کنند و از بیمارستان‌های مهم این کشور نیز بازدید به عمل بیاورند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که در این سفر علاوه بر وی، کائیدی، هاشم‌زهی، مره‌صدق و عباسی دیگر اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و حریرچی از وزارت بهداشت و درمان نیز حضور دارند.

وی گفت که قرار است در ادامه سفر به استرالیا با دانشجویان بورسیه ایرانی در استرالیا نیز دیدار و گفت‌وگو داشته باشند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان از سفر وزیر خارجه استرالیا به ایران در فروردین ماه نیز خبر داد.

انتهای پیام

کد N751449

وبگردی