آفتاب

خراسان شمالی قهرمان جودوی مسابقات المپیاد کارگری کشور شد

خراسان شمالی قهرمان جودوی مسابقات المپیاد کارگری کشور شد

چالوس - مسابقات المپیاد جودوی کارگری با قهرمانی خراسان شمالی در چالوس به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره مسابقات المپیاد جودوی کارگری به میزبانی شهرستان چالوس با معرفی برترینها شامگاه شنبه به کار خود پایان داد.

دبیر هیئت جودوی استان مازندران در حاشیه اختتامیه این مسابقات گفت: این مسابقات با شرکت ۱۰ تیم  از استان های خراسان شمالی، مازندران، البرز، کرمانشاه، تهران، خوزستان، قزوین، گیلان، زنجان، مرکزی با شرکت ۷۵ ورزشکار برگزار شد.

علی مرزبان افزود: برترین های اوزان کشور در این مسابقات شرکت کردند و اکثر منتخبان تیم ملی در این مسابقات حضور داشتند و منتخب این مسابقات به مسابقات جهانی ایتالیا اعزام می شود.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقات با ۷ وزن برگزار شد که تیم مازندران توانست دو طلا، یک نقره و دو برنز نائب قهرمان این مسابقات شود.

مرزبان سطح مسابقات را بالا اعلام کرد و گفت: به علت مصادف بودن این مسابقات با لیگ برتر کشور چند تیم نتوانستند شرکت کنند و انصراف دادند.

در این مسابقات تیم خراسان شمالی نفر اول تیمی،  مازندران نائب قهرمان و تهران تیم سومی شدند.  در این مسابقات دروزن ۶۰ - کیلوگرم مصطفی احمدی از مازندران اول، سعید رضائیان از خراسان دوم، عباس رستمی از البرز و سام جعفری از خوزستان مشترکا سوم شدند.

در وزن ۶۶ - کیلوگرم محمد عبیدی از تهران اول،  میثم خنک زاده از مازندران دوم، کیوان بهرامی از خوزستان و علی طهمورث از البرز مشترکا سوم شدند.

در وزن ۷۳- کیلوگرم محمد محمدی از خراسان اول، امیر حسین خادمیان از تهران دوم، جواد نای از مازندران و مسعود خان احمد لو از زنجان مشترکا سوم شدند.

در وزن ۸۱ - کیلوگرم الیاس علی اکبری از خراسان اول، بهزاد محرمی از قزوین دوم، امید مطهری از خوزستان و محمد حسن طالب بیگی از اراک مشترکا سوم شدند.

در وزن  ۹۰- کیلوگرم یونس ولی زاده از خراسان  اول، سعید مرادی از قزوین دوم، پیمان دوباش از کرمانشاه و محمود ابراهیمی از تهران مشترکا سوم شدند.

در وزن ۱۰۰ - کیلوگرم علی محمدی نیا از خراسان اول، محمد نوری از تهران دوم، جواد انصاری و محسن یار محمدی از مازندران مشترکا سوم شدند.

 در وزن  کیلوگرم۱۰۰+محسن رستمی از مازندران اول، محمد هاشمی از تهران دوم، حمید رضا ابوالحسنی از خوزستان و غلامرضا زهتاب از گیلان مشترکا سوم شدند.

محمدناصر زندی فرماندار چالوس نیز گفت:این مسابقات مشوق خوبی برای همه کارگران زحمتکش این کشور است و همیشه جای خالی چنین مسابقاتی در سطح کشور و استان ادامه دار باشد.

وی افزود:چون بیشتر فعالیت های کارگران جسمی و بدنی است این مسابقات باعث تشویق روحیه آنان می شود.

شایان ذکر است به نفرات برتر لوح و مدال به ترتیب۲میلیون تومان و۱ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان جایزه نقدی داده شد.

کد N749611

وبگردی