آفتاب
گزارش تمرین امروز پرسپولیس؛

غیبت مهاجم سرخپوشان به علت بیماری و نقشه درخشان برای بنیادکار

غیبت مهاجم سرخپوشان به علت بیماری و نقشه درخشان برای بنیادکار

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی تمریناتش را برای حضور در ادامه لیگ قهرمانان آسیا پیگیری کرد که سرمربی این تیم برنامه های ویژه ای را برای حریف در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، شاگردان حمید درخشان که خود را برای برگزاری دومین دیدار در لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده ازبکستان آماده می کنند، عصر امروز شنبه تمریناتشان را در مجموعه ورزشی شهید درفشی فر پیگیری کردند. مهمترین اتفاقات تمرین امروز پرسپولیس را در زیر می خوانید:

* این تمرین ساعت ۱۵:۲۰ با صحبت های کادر فنی آغاز شد و بازیکنان با دویدن به دور زمین به گرم کردن بدن هایشان پرداختند.  بازیکنان سپس به انجام پاسکاری های کوتاه پرداختند.

* میلاد کمندانی به علت همراهی تیم ملی امید در این تمرین حضور نداشت و محمد عباس زاده هم مانند روزهای گذشته به علت بیماری غایب بود.

* حمید درخشان در طول تمرین بارها با حسین عبدی جلساتی را برگزار کرد.

* دویدن های سرعتی و استقامتی دیگر برنامه سرخپوشان برای این تمرین بود.

* رضا نوروزی و محمدرضا خانزاده از ابتدا در تمرینات گروهی شرکت کردند.

* مهدی طارمی هم که در تمرینات روزهای گذشته غایب بود از ابتدا همراه سایر سرخپوشان تمریناتش را آغاز کرد.

* حدود ۲۰ هوادار در سکوت تمرین امروز سرخپوشان را تماشا کردند.

* محمود  خوردبین با تاخیر در مجموعه درفشی فر حاضر شد.

* فوتبال درون تیمی در زمین کامل برنامه دیگری بود که درخشان برای تمرین در نظر گرفته بود. که درخشان در طول تمرین تاکید داشت تا بازیکنان از جناحین به دروازه حریف راه پیدا کنند. درخشان برنامه های ویژه ای را برای بازی با حریف ازبک در نظر گرفته که به نظر می رسد سانتر از جناحین یکی از این برنامه هاست.

* قضاوت فوتبال درون تیمی به عهده حسین عبدی بود.

* حمیدرضا علی‌عسگری در جریان فوتبال در برخوردی که با یکی از بازیکنان داشت از ناحیه مچ پا مصدوم شد و تمرین را ترک کرد، در این میان علیرضا امامی فر جایگزین او در زمین مسابقه شد.

* بهروز سلطانی هم امروز در کلینیک مجموعه حاضر شد و پس از چند دقیقه مجموعه درفشی فر را ترک کرد.

* پاسکاری و ضربه زدن به سمت دروازه برنامه دیگر سرخپوشان در این جلسه تمرینی بود که آنها زیر نظر حسین عبدی و حمید درخشان این برنامه را انجام دادند.

* در جریان این تمرین، علیرضا امامی فر با یکی از اعضای تدارکات تیم فوتبال پرسپولیس به پاسکاری های بلند و انجام حرکات کششی پرداخت.

* در قسمتی از تمرین هم، دروازه بان های پرسپولیس هم به شوتزنی به دروازه خالی مشغول شدند.

* علی علیپور در صحنه ای درون دروازه ایستاد تا محمد نوری به او پنالتی بزند که ضربه نوری بسیار آرام بود، اما با این حال درون دروازه قرار گرفت.

کد N749481

وبگردی