آفتاب

مراسم روز دماوند پاک برگزارشد

مراسم روز دماوند پاک برگزارشد

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از برگزاری مراسم روز دماوند پاک در پایان هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس میرزا کریمی با اعلام این خبر گفت: روز پاکسازی دماوند با هدف روز دماوند پاک در پایان هفته گذشته از محل میدان ۱۷ شهریور شهرستان دماوند آغار و به سمت محل پارک کوثر با حضور اعضای انجمن های مردم نهاد، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم  برگزار شد.

وی افزود: با هماهنگی هایی که از قبل صورت گرفته شده بود شرکت کنندگان در قالب گروه های مختلف در مسیر رودخانه شهرستان پراکنده شده و اقدام به پاکسازی و جمع آوری زباله ها در اطراف و حاشیه رودخانه کردند.

میرزا کریمی با اشاره به اینکه در این مراسم اعضای شورای اسلامی شهرستانهای دماوند، ابسرد ،رودهن،کیلان ،آبعلی، نماینده مجلس شورای  اسلامی دماوند، فیروزکوه و جمعی از مسئولان شهرستان حضور داشتند، تصریح کرد : برنامه های ویژه ای  همچون اجرای سرود آب ، قرائت شعر ، مسابقه نقاشی، مسابقه تفکیک زباله، گریم با رویکرد زیست محیطی  توسط کودکان و خردسالان  از جمله برنامه های این روز بود.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند اظهار داشت: این مراسم با همکاری انجمن عمران محیط زیست شهرستان دماوند برگزار شد و از تعدادی از دانش آموزان و فعالان در مراسم به رسم یادبود با اهدا لوح، تقدیر شد.

میرزا کریمی خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم طوماری ۱۵ متری با مضمون محیط زیست در آستانه یک چالش زیست محیطی است و توجه  بیشتر در حفظ محیط زیست شهرستان باید داشت، خطاب به مسئولان شهرستانی و استانی و کشوری  با امضاء کودکان و شهروندان تحویل فرمانداری شهرستان دماوند شد.

کد N749466

وبگردی