آفتاب

تقدیر رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از رییس مرکزفناوری اطلاعات قوه قضائیه

تقدیر رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از رییس مرکزفناوری اطلاعات قوه قضائیه

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در نامه‌ای از رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه به واسطه همکاری در امر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در این سازمان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در نامه حجت الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی به همیاری و پیگیری نیازمندی‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح به منظور بهینه سازی زیرساخت های نرم افزاری، سخت افزاری و ارتباطی مرتبط با سامانه نرم افزاری سمپ در ستاد مرکز و نقاط تابعه استانی توسط رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه و معاونین و مدیران این مرکز اشاره شده است.

لازم به ذکر است که با همکاری این مرکز، ارتباط مخابراتی mpls مربوط به 39 نقطه تابعه استانی سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادگستری های استان برقرار شده است و در حال حاضر خدمات نرم افزاری و اطلاعاتی مرتبط با سامانه دادرسی الکترونیک (سمپ) از سرورهای موجود در دادگستری‌ها دریافت می شود.

از سوی دیگر بستر فیزیکی ارتباط فیبر نوری سازمان قضایی نیروهای مسلح و مرکز فناوری اطلاعات قوه قضائیه در تهران برقرار و در شرف راه اندازی می باشد.

همچنین از محل کمک‌های قوه قضائیه تعداد 60 دستگاه رایانه، 40 دستگاه چاپگر، 5 دستگاه اسکنر و 7 دستگاه سرور تهیه و در استان‌ها توزیع شده است.

انتهای پیام

کد N749352

وبگردی