آفتاب
باهنر با اعلام پایان جلسه مطرح کرد

ارائه 237 پیشنهاد در جریان بررسی بودجه

ارائه 237 پیشنهاد در جریان بررسی بودجه

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 237 پیشنهاد در مجلس مطرح شده است، از نمایندگان خواست که با مجلس جهت بررسی هر سریعتر بودجه و اتمام رسیدگی به آن جهت ابلاغ به دولت برای اجرا همیاری و همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا باهنر رییس جلسه امروز مجلس اظهار کرد: تاکنون 237 پیشنهاد در مجلس مطرح شده که به دنبال آن موافق، مخالف، دولت و کمیسیون صحبت کردند اما از این میزان تنها 33 پیشنهاد تصویب شده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان گفت: خواهش می‌کنم اجازه دهید بحث سریعتر جلو رود، تصور ما این بود که پایان هفته اول رسیدگی به لایحه بودجه تمام می‌شود اما اکنون وارد هفته دوم اسفند شدیم و همچنان بررسی بودجه ادامه دارد.

وی از نمایندگان خواست که همکاری کنند تا پنج‌شنبه هفته جاری بررسی جزئیات بودجه تمام شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: قرار است این موارد مصوب مجلس به شورای نگهبان جهت بررسی و حتی در صورت ضرورت به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شود. از طرف دیگر دولت به موقع لایحه را به مجلس تحویل داده است باید تلاش شود تا این قانون بعد از تصویب به موقع به دولت برای ابلاغ ارجاع شود.

به گزارش ایسنا، باهنر در پایان گفت که جلسه نوبت عصر امروز مجلس تشکیل نمی‌شود و جلسه بعدی فردا صبح (یکشنبه) 10 اسفند خواهد بود.

انتهای پیام

کد N748815

وبگردی