آفتاب

چهره سیاسی سال 93 را شما انتخاب کنید

چهره سیاسی سال 93 را شما انتخاب کنید

همچون 4 دوره گذشته ، امسال نیز با مشارکت شما مخاطبان خبر آنلاین چهره سیاسی سال 93 انتخاب خواهد شد . چهره مورد نظر خود را با ذکر دلیل در بخش نظرات همین مطلب درج کنید .

چه نظراتی تایید می شود؟

- نظراتی که در آن نام شخص مورد نظر و دلیل اینکه چرا این انتخاب را داشتید باشد.
- منتخب شما باید شخص حقیقی باشد.
- دلایل خود را کوتاه و حداکثر در 10 کلمه بنویسید.
- نظرات در صورتیکه در بازه ساعت 8 تا 20 ثبت شود حداکثر پس از 4 ساعت تایید میشود. نظرات ثبت شده خارج از این زمان ممکن است با تاخیر بیشتری تایید شود

چه نظراتی تایید نمی شود؟

-چهره مورد نظر شما شخص حقیقی نباشد . عباراتی همچون تحریم، مذاکرات ،نام احزاب و.. تایید نمیشود.
-دلیل خود را برای این انتخاب درج نکرده باشید.
-بیش از یک نفر را در یک کامنت معرفی کنید.
- پاسخ به دیگر نظرات در صورتیکه حاوی دلایلی در رد یا تایید نظر قبلی باشد .
-بعضی از اسامی به دلایل مختلف قابل تایید نیستند . لطفا از ثبت کامنتهای بعدی در اصرار به این نظرات خودداری کنید. از این که به عنوان یک مخاطب فرهیخته شرایط ما را در جایگاه یک رسانه درک می کنید واقعا سپاسگزاریم.
-چهره هایی که قبل از سال 93 فوت کرده باشند.

رای شماری چگونه است؟
- در پایان این مرحله نظرخواهی -16 اسفند- شخصی که توانسته باشد بیشترین رای را به خود اختصاص دهد بعنوان چهره سیاسی در سال 93 معرفی خواهد شد . منتخبین هر حوزه در نظر سنجی نهایی برای انتخاب چهره سال 93 با هم رقابت خواهند کرد.
- کامنتهای مشابهی که از یک آی پی دریافت شده باشد در شمارش نهایی محاسبه نمی شود .

 

به گزارش خبرآنلاين در سال 93 اتفاقات و رويدادهاي زيادي در عرصه سياست ايران رخ داد که در هرکدام نام افراد و چهره هاي سرشناسي را به ميان آورد. در ادامه به اختصار برخي از اين رويدادها را بازخواني مي کنيم:

-استيضاح وزير علوم: در سالي که گذشت با وجود آنکه با تغيير دولت انتظار مي رفت روابط مجلس و دولت رو به بهبودي بگذارد، اما شاهد استيضاح وزير علوم و راي نياوردن گزينه هاي پي در پي روحاني براي اين وزارتخانه  بوديم. در اين ماجرا نام رضا فرجي دانا ، وزير استيضاح شده تيتر يک رسانه ها شد. 

-درگذشت آيت الله مهدوي کني: در سالي که گذشت آيت الله مهدوي کني رئيس مجلس خبرگان رهبري و رئيس جامعه روحانيت مبارز تهران دار فاني را وداع گفت. 

-مذاکرات هسته اي: در طول سال 93 در چندين نوبت مذاکرات هسته اي ايران با 1+5 برگزار شد و در تمام اين ها نام محمد جواد ظريف به عنوان وزير امورخارجه تيتر رسانه ها مي شد. 

-نطق ناتمام علي مطهري: در سالي که گذشت يک اتفاق نادر در مجلس روي داد. نطق علي مطهري در مجلس به خاطر اعتراض نمايندگان ديگر و درگيري فيزيکي ناتمام ماند. 

-تاسيس حزب ندا: در سالي که گذشت در حوزه احزاب يک اتفاق جديد افتاد و آن تاسيس حزب نداي ايرانيان توسط صادق خرازي بود.

-دستگيري محمد رضا رحيمي: در سالي که گذشت محمد رضا رحيمي معاون اول دولت محمود احمدي نژاد توسط قوه قضاييه به حبس محکوم شد. پس از محکوميت او محمود احمدي نژاد  در بيانيه اي اعلام کرد که حکم او ربطي به دولت او نداشته است. رحيمي هم در نامه اي به برخي اتفاقات در دولت احمدي نژاد اشاره کرد. 

-آزادي شهرهاي عراق: در سالي که گذشت برخي از شهرهاي عراق که توسط داعش به اشغال در آمده بودند باز پس گرفته شدند. در اين جريان بسياري از رسانه ها خارجي نام سردار قاسم سليماني را به عنوان قهرمان اين نبردها مطرح کردند. 

 

 

کد N748210

وبگردی