آفتاب

بیرانوند: غرب وعده های نسیه می دهند اما مجازات های نقد تعیین می‌کند

بیرانوند: غرب وعده های نسیه می دهند اما مجازات های نقد تعیین می‌کند

یک نماینده اصولگرای مجلس در رابطه با تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا علیه شرکت ملی نفت کش ایران گفت: آن‌ها از یک طرف وعده‌های نسیه می دهند و از یک طرف مجازات‌های نقد تعیین می‌کنند.

بهرام بیرانوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایسنا عنوان کرد: غربی‌ها می‌خواهند رفتار ما را در جهت تامین منافع خود مدیریت کنند، هر وقت این ملت از آزمایش و امتحانی سر بلند بیرون آمده باعث خشم دشمنان ملت ایران شده است، وحدت و یکپارچگی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و دهه فجراین رفتار دوگانه غرب را تشدید کرده است.

او ادامه داد:‌ غربی از سیاست اعلام شده چماق و هویج استفاده می‌کنند. از یک طرف وعده های نسیه می دهند و از یک طرف مجازات های نقد تعیین می‌کنند. تنها راه مقابله با آن‌ها نیز استفاده از توانمندی های درون کشور و ایجاد ارتباط با کشورهای دیگر است، ما باید مبادی واردات و صادرات کالایمان را متنوع کنیم و ثابت کنیم که عزممان جدی است و از توانایی های داخل استفاده خواهیم کرد.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: رفتار اروپایی در همه حوزه‌ها متناقض است، از یک طرف به بهانه تروریست و کشته شدن دو سه کاریکاتوریست در مجله شارلی ابدو هجوم می‌آورند و از یک طرف خودشان آزادی خواهی مشروع را محدود می‌کنند.

بیرانوند تاکید کرد:‌ آن‌ها فقط منافع خودشان را در نظر می گیرند، هر آنچه که منافعشان را تامین کند لزوما مشروع است و هر آنچه که بخواهد منافع کشورهای دیگر را تامین کند نامشروع است، آن‌ها در کلیه امور گزینشی عمل می‌کنند، از یک طرف از گردش آزاد اطلاعات به عنوان یک حربه علیه کشورهای دیگر استفاده می‌کنند و ازیک طرف مانع می‌شوند که حتی کسی راجع به هولوکاست تحقیق کند، در جنگ آمریکا و عراق هم دیدیم که سایت ها را فیلتر کردند و اجازه ندادند هیچ گونه خبری منتشر شود.

انتهای پیام

کد N747768

وبگردی