آفتاب
مهنام:

شهرداری اصفهان در ورزش قهرمانی فعالیت نمی‌کند/توجه به زیرساخت‌ها

شهرداری اصفهان در ورزش قهرمانی فعالیت نمی‌کند/توجه به زیرساخت‌ها

اصفهان- معاون ورزشی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان در ورزش قهرمانی فعالیت نمی‌کند و توجه به زیرساخت‌های ورزشی اولویت ما به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا مهنام شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یاد شهید حسن غازی، کاپیتان سابق تیم سپاهان با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی این شهید اظهار داشت: شهید غازی در شرایطی به شهادت رسید که دارای 25 سال سن بود اما تحصیل می‌کرد و بازیکن تیم سپاهان و تیم ملی جوانان به شمار می‌رفت.



وی افزود: شهید غازی دارای ویژگی‌های مختلفی بود و در عین اینکه یک قهرمان ورزشی به شمار می‌رفت، از نظر اخلاقی و عرفانی نیز جایگاه بالایی داشت و اشعار بسیاری را از حفظ بود.



معاون ورزشی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان بیان داشت: او گاهی شعرسرایی می‌کرد و دارای ویژگی‌های اخلاقی بسیاری بود که این شهید را به یک الگوی تمام عیار در عرصه‌های مختلف تبدیل کرده بود.



وی با بیان اینکه شهید غازی در سال 92 به عنوان شهید شاخص کشور مطرح شد، تصریح کرد: ما باید کاری کنیم که نسل جوان شهدا را به عنوان الگوهای خود انتخاب کنند و با این اتفاق، شخصیت نسل جوان و ورزشکاران کشور شکل می‌گیرد و ارزش‌های انقلابی، فرهنگی و اسلامی در کشور رواج پیدا می‌کند.



مهنام ادامه داد: این مسئله سبب رواج ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در جامعه می‌شود و مشکلات اجتماعی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.



وی با بیان اینکه اولویت شهرداری اصفهان توجه به مسائل زیرساختی است، گفت: شهرداری اصفهان به دنبال ایجاد زیرساخت‌های ورزش در سطح شهر بوده و تلاش می‌کند که فضاهای ورزشی در سطح شهر اصفهان را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.



معاون ورزشی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این زمینه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان فعالیت‌های مناسبی را اجرا کرده و تلاش می‌کند که فعالیت‌های خود را تداوم بخشد.



وی اضافه کرد: شهرداری اصفهان در حال حاضر برنامه‌ای برای حضور در ورزش قهرمانی به صورت مستقیم ندارد و اولویت آن توجه به مسائل استعدادیابی و آموزش چهره‌های ورزشی است.



 




       
   
کد N747332

وبگردی