آفتاب
قدیری ابیانه:

برخی می خواهند به نتیجه نرسیدن مذاکرات را گردن جناح خاص بیندازند

برخی می خواهند به نتیجه نرسیدن مذاکرات را گردن جناح خاص بیندازند

کارشناس مسائل سیاسی، گفت: برخی ها در داخل در زمین آمریکا بازی می کنند و می خواهند به نتیجه نرسیدن مذاکرات را به گردن جناح خاص بیندازند.

به گزارش خبرنگار مهر محمد حسن قدیری ابیانه در نشست شورای همگرایی اصولگرایان با اصحاب رسانه با تاکید بر ضرورت وحدت در جریان اصولگرایی گفت: وزیر خارجه سابق آمریکا هیلاری کلینتون گفته است که بعد از فتنه 88 آمریکا میلیون ها دلار خرج 5 هزار نفر کرده است تا در فضای سیاسی ایران اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه این افراد اکنون وارد عرصه انتخابات شده اند و برای آن تلاش می کنند گفت: هدف این افراد تخریب اصولگرایان و تقویت افراد زاویه دار با خط امام است.

کارشناس مسائل سیاسی،   تخریب اصولگرایان و دستاوردهای انقلاب را در دستور کار دشمنان و فتنه گران دانست و گفت: این موضوع با رصد رسانه های بیگانه کاملا مشهود است، لذا ضرورت مقابله با این توطئه ها ضروری است.

وی با اشاره به برنامه اصلاح طلبان برای تخریب چهره جریان اصولگرایی گفت: اخیرا فائزه هاشمی در یک نشریه خارجی مصاحبه کرده است که در پاسخ به این سوال نشریه مبنی بر اینکه مشکل مذاکرات ایران با 5+1 چیست که به نتیجه نمی رسد گفته بود مقصر افراط گرایان هستند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه آمریکا نیازمند این است که به نتیجه نرسیدن مذاکرات را به گردن ایران بیندازند، ادامه داد: برخی ها در داخل سعی دارند به نتیجه نرسیدن مذاکرات را به گردن جناح خاص بیندازند، اینها در حقیقت در زمین آمریکا بازی می کنند این در حالی است که اگر این مذاکرات به نتیجه نرسد. نتیجه زیادی خواهی و زورگویی های آمریکا است و نه ایران و

وی همچنین با اشاره به تحریم ها گفت: همچنین این جریان سعی دارد اصولگرایان را عامل تحریم معرفی کند در حالی که فتنه 88 عامل اصلی تشدید تحریم ها شد. برخی از این فتنه گران که دادگاهشان در حال برگزاری است و سرشناس هم هستند در خارج از کشور به دنبال این بودند که دشمنان را تشویق به تشدید تحریم ها کنند این کار صورت گرفت و جنایت بزرگی هم بود.

کارشناس مسائل سیاسی، تصریح کرد: اگر فتنه 88 رخ نمی داد و اصلاح طلبان به رای مردم تمکین می کردند همچنان که اصولگرایان در انتخابات 92 و 84 تمکین کردند عقب نشینی دشمن شروع می شد.

سفیر سایق ایران در ایتالیا، در ادامه راه حل مشکلات اقتصادی را اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: متاسفانه شاهد سیاست هایی هستیم که مغایر با سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

وی با تاکید بر ضرورت حذف یارانه خانوارهای پردرآمد گفت: با توجه به کاهش درآمدهای نفتی ضروری است که دولت اقدام به حذف یارانه ثروتمندان کند اما دولت به خاطر مسائل انتخاباتی حاضر نیست که این کار را انجام دهد.

کد N746932

وبگردی