آفتاب
دبیر کل موقت حزب ندای ایرانیان:

در آغاز راه نو اصلاح‌طلبی هستیم

در آغاز راه نو اصلاح‌طلبی هستیم

دبیر کل موقت حزب ندای ایرانیان گفت: در آغاز راه نو اصلاح‌طلبی هستیم و ادامه‌دهنده‌ی راه اصلاح‌طلبی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،مجید فراهانی در اولین کنگره سراسری حزب ندای ایرانیان اظهار کرد: امروز که 36 سال از انقلاب با رهبری امام(ره) می‌گذرد معتقدیم حفظ اعتماد عمومی کشور عظیم‌ترین سرمایه‌ی کشور است. همین سرمایه امام(ره) را قادر ساخت که مردمی‌ترین انقلاب قرن را ایجاد کند.

وی ادامه داد: اعتماد عمومی در سه محور صیانت از منابع ملی تلاش برای از بین بردن توسعه نیافتگی و تلاش در جهت آشتی ملی است. اساس حرکت ما در حزب ندای ایرانیان بر تحقق آرمانهای ملت از جمله مردم‌سالاری و اعتماد عمومی از طریق اعتماد ملی است.

فراهانی تصریح کرد:‌ مردم‌سالاری و توسعه و اعتماد عمومی چیزی است که در 8 سال دوران آقای احمدی‌نژاد به خطر افتاد. رای مردم به دولت در سال 92 نشان داد که آن سیاست‌ورزی‌ها را نمی‌پسندد.

وی با اشاره به افزایش درآمد نفتی در دوران دولت احمدی‌نژاد و کاهش توسعه و همچنین افزایش تورم در این دولت گفت: با آنکه بیشترین درآمد نفتی کل تاریخ انقلاب در دست این دولت بود اما رشد اقتصادی‌مان منفی شد. آمار اطلاعاتی کشور ما و آمار اطلاعاتی جهانی نشان می‌دهد که ما از لحاظ عدم شفافیت مالی به رتبه‌ی 132 جهانی رسیده‌ایم. رابطه این فساد با تعطیلی مطبوعات، احزاب و سازمان برنامه و بودجه مشخص است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌ هر گونه عمل حزبی که به جوانان فرصت حضور بدهد، خوب است ما در آغاز راز نو اصلاح‌طلبی هستیم تداوم این راه امید و آرمان است. این آرمان را به فضل خدا ادامه می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا در این کنگره کارگاه آموزشی با حضور پرفسور مجتبی صدر دکتر نسرین مصطفی، دکتر احمد نقیب‌زاده و دکتر داود فیرحی برگزار شد که درباره‌ی مباحثی چون اهمیت ایران در خاورمیانه، اهمیت تحزب در سیاست و مذهب، اهمیت حضور زنان در جامعه صحبت شد.

انتهای پیام

کد N746710

وبگردی