آفتاب
معاون رییس جمهوری:

استقبال از نمایشگاه کتاب قم باید مانند نمایشگاه تهران باشد

استقبال از نمایشگاه کتاب قم باید مانند نمایشگاه تهران باشد

معاون رییس جمهوری گفت: تبلیغات نمایشگاه کتاب قم باید به گونه‌ای باشد تا مثل نمایشگاه کتاب تهران از تمام استان‌های کشور برای بازدید به قم بیایند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه استان قم اظهار کرد: تاکنون چنین نمایشگاهی که همه بزرگان نشر در یک مکان جمع شده و غرفه داشته باشند کمتر دیده بودم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تمجید از برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب قم بیان کرد: در مجتمع ناشران قم اگر کسی قصد خرید کتابی داشته باشد نیاز نیست وقت زیادی صرف کند، چون به راحتی می‌تواند کتابی که می‌خواهد را تهیه کند.

معاون رییس‌جمهور تصریح کرد: نمایشگاه کتاب قم بسیار جالب بود و به افرادی که این نمایشگاه را بنیانگذاری کرده‌اند تبریک عرض کرده و آرزوی موفقیت و سلامتی برای تمام آنها دارم.

شهیدی با اشاره به اینکه از غرفه انتشارات مربوط به آثار حضرات آیات جوادی آملی و وحید خراسانی بازدید کرده است، ابراز امیدواری کرد: مجتمع اختصاصی کتاب همچون مجتمع ناشران برای سایر استان‌ها الگو شود تا نسبت به علم، دانش و دانش‌پژوه کار کرده و جوانان‌مان را برای کتاب‌خوانی ترغیب کنیم.

وی یادآور شد: مجتمعی همچون ناشران که مختص کتاب است در رشد فرهنگی کشور موثر خواهد بود، اما باید برای معرفی چنین مجتمعی تبلیغات بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام

کد N746496

وبگردی